SSM Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 INGEN kebab slår EXPRESS i Haugesund! Den er helt magisk! Nothing like it ....nå ble jeg sulten...
Haug Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 INGEN kebab slår EXPRESS i Haugesund! Den er helt magisk! Nothing like it ....nå ble jeg sulten... Denne skulle jeg visst om da jeg var i Haugesund i helgen som var
316 Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 BIMBOEr ei flott veikro som har god mat. Ligger på E6 litt nord for Mo i Rana. Hahaha, ventet på denne. Bimbo er under gjennomsnittet. Har jobbet i Mo i et halvt år, og mine kollegaer måtte alltid spise der. Dagens: Oksesmåsteik Kjøttkaker Salta torsk Elgekarbonader Forandra aldri på det da vi var der........
Der Barockengel Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Spørsmålet er vel heller, er det noen som IKKE har vært på Bislett Kebab? Ja!
Fredrik Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Spørsmålet er vel heller, er det noen som IKKE har vært på Bislett Kebab? Ja! Jeg har heller ikke vært på Bislet Kebab, men jeg har vært på Grytelokket Kebab i Storgata og New Beirut Kebab i Møllergata. Grytelokket har "nam-nam-bab", men stedet er ikke for de sarte.
Odd-M Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 BIMBOEr ei flott veikro som har god mat. Ligger på E6 litt nord for Mo i Rana. Hahaha, ventet på denne. Bimbo er under gjennomsnittet. Har jobbet i Mo i et halvt år, og mine kollegaer måtte alltid spise der. Dagens: Oksesmåsteik Kjøttkaker Salta torsk Elgekarbonader Forandra aldri på det da vi var der........ Mulig det, men de hjemmelagde karbonadene med speilegg er skikkelig snadder! Ser flere her liker Bjerkvikingen. Det er bare en vanlig Gilde-burger med sprøstekt løk. Thats it.
gnilb Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Det er jo dressingen og alt i ett som gjør at den er digg, syns jeg da
Odd-M Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Du har sett at de har sånne vanlige dispensere med dressing fra Idun?
Haukefer Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Er dere på stord så bør dere gå innom ei kebab sjappe Enten Smak og Behag eller Sandras grill. Smak og Behag er i Sagvåg, Heiane og Amfi senteret på leirvik. Sandras grill ligger på leirvik Er det Sandras grill som ligger på motsatt side av Esso'n? Har alltid brukt å kjøpe kebab der når jeg har vært på Stord Liker lefsa deres godt Stemmer det rullekababen er bedre på smak og behag synst jeg
gnilb Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Du har sett at de har sånne vanlige dispensere med dressing fra Idun? Smaker godt fordet
hylle Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Er jeg den ENESTE her som ALDRI har spist en kebab??!
SSM Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 hvor ligger denne larsen-racing?? Den ligger attmed det som var (?) Shaken bowling, vet ikke om det er bowling der fortsatt. WF Motor ligger på andre siden av veien litt lenger sør. Er en stor ny Meny butikk på andre siden av veien. Er en liten rund sjappe som ligger for seg selv der liksom, rett attmed Post terminalen.
awt Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 INGEN kebab slår EXPRESS i Haugesund! Den er helt magisk! Nothing like it Stemmer det, absolutt ingenting slår den. For de som lurer på hvor denne ligger så ligger den langs rv47 inn mot Haugesund sørfra. Man har tre Shell-stasjoner på rekke og rad, denne ligger ved den i midten (Shell Express), tvers over veien for en Meny-butikk. Liten gul sjappe. Edit: Hakket for sen der, jaja.
SSM Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Burde vert landsdekkende den kebaben de har der MMMMMMM så godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå