Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe ja var godt det. ja kom litt fort igjennom karusellen og da blei det god fart ut hehe, kun traverssen som fikk kjenne det, men det er ikke uvanlig med den bilen der hehe. btg tida blei 8.17 uten passaskjer.

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

8.17 Er ikke noe å kimse av! Jeg hadde ca. 9.40 med passasjer, Original software, kun 4 runder og fuktig bane.

Nok unskyldninger:) Bilene våre er jo i to forskjellige verdener uansett!

Skrevet

hehe ja blir kanskje litt feil og sammenligne hehe.

awt: hvilken type mini var dette? var en kamelonfarva mini der når jeg var der med r-dekk med kompressor som ei jente kjørte der flere dager og den gikk skikkelig bra !!

Skrevet
awt: hvilken type mini var dette? var en kamelonfarva mini der når jeg var der med r-dekk med kompressor som ei jente kjørte der flere dager og den gikk skikkelig bra !!

Det er en Cooper S med original kompressor. Går greit, men er ikke noen racerbil, så er godt mulig hun jenta har gjort litt andre modifikasjoner også. :)

Skal sies at min bil var på parkeringsplassen der når vi kjørte, men jeg var så syk at jeg ikke orket å kjøre, så det ble passasjersete for min del. :(

• 2 weeks later...
Skrevet

Alt for mye sol og sommer her, så får legge inn et av min gamle med litt snø i bakgrunn... :lol:

se0ye2l0ywkpfppqd7pl.jpg

Og et av min gamle E30 M3;

fqys2ccdnhgukmlcp1pr.jpg

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...