thorbis Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 hehe ja var godt det. ja kom litt fort igjennom karusellen og da blei det god fart ut hehe, kun traverssen som fikk kjenne det, men det er ikke uvanlig med den bilen der hehe. btg tida blei 8.17 uten passaskjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 8.17 Er ikke noe å kimse av! Jeg hadde ca. 9.40 med passasjer, Original software, kun 4 runder og fuktig bane. Nok unskyldninger:) Bilene våre er jo i to forskjellige verdener uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Ikke min bil, men jeg satt i passasjersetet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 hehe ja blir kanskje litt feil og sammenligne hehe. awt: hvilken type mini var dette? var en kamelonfarva mini der når jeg var der med r-dekk med kompressor som ei jente kjørte der flere dager og den gikk skikkelig bra !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Førerkurset i 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 awt: hvilken type mini var dette? var en kamelonfarva mini der når jeg var der med r-dekk med kompressor som ei jente kjørte der flere dager og den gikk skikkelig bra !! Det er en Cooper S med original kompressor. Går greit, men er ikke noen racerbil, så er godt mulig hun jenta har gjort litt andre modifikasjoner også. Skal sies at min bil var på parkeringsplassen der når vi kjørte, men jeg var så syk at jeg ikke orket å kjøre, så det ble passasjersete for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Ingen flere som har noe å bidra med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Kan godt bidra med et bilde jeg... Noen som vet hvor på banen dette er fra forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 fett bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 awt: Tøft å se en norsk mini på ringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 bilde er tatt i svingen føre siste karusellen tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Jeg elsker den plassen! Var maks heldig med været når vi var der, var 30-35 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 bilde er tatt i svingen føre siste karusellen tror jeg. Ja det kan nok stemme. Thanks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 11, 2010 Share Skrevet Oktober 11, 2010 Alt for mye sol og sommer her, så får legge inn et av min gamle med litt snø i bakgrunn... Og et av min gamle E30 M3; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Oktober 24, 2010 Share Skrevet Oktober 24, 2010 Et par bilder og en liten filmsnutt fra kjørekurs på Ringen: http://www.youtube.com/watch?v=y8lERbb-dUo http://www.youtube.com/watch?v=PAm8sfnGQLI&feature=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå