Gå til innhold

+

FredrikE24
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den går ikke skikkelig på 95, tenningsbank til de grader..

nok om den saken..

Var hjemme en tur hos han som en gang tok bilder av bilen min utenfor huset mitt for en stund siden, naboen hadde notert regnummer på den gjeldende bilen. Ingen tegn til hjulspor i grusen.. og ingen bil på tomta hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff! :( Også den som ser så fin ut! :cry:

Men det med å sjekke bommene er jo ikke dumt for å få et spor da, så lenge de ikke har fjernet bombrikken eller satt bilen i en lukket henger! Men det er jo helt tydelig at de viste godt om bilen på forhånd, da de bryter seg inn i garasjen for å ta den! Ja det kan godt være de blei oppmerksomme på bilen her inne på forumet til og med, skummelt! :shock: Også er jo sjansene større for at det er nordmenn som står bak da det er mer sjeldent sånne biler er bestillingstyverier fra utlandet, tror ikke de gidder å reise så langt for denne type biler!

Men ikke slipp sporet på han du mistenker selv om du har sjekka opp hjemme hos han, det siste jeg hadde gjort hvis jeg stjal en bil var å ta den med hjem! Let videre og fortell Politiet om vedkommende og dine mistanker rundt ham! Siden bilen går kun på 98 så kan det jo hende de legger ut på veien med 95 på tanken, får stopp og pådrar seg masse oppmerksomhet! Så kommer Poliet forbi eller en av oss her i tråden som varsler Politi og bilen kommer tilrette igjen! Det er jo lov å håpe på ett sånn ønskescenario! :wink:

Lykke til er alt jeg kan si, så krysser vi fingrer, armer, bein og tær for at den kommer hel igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går ikke skikkelig på 95, tenningsbank til de grader..

nok om den saken..

Var hjemme en tur hos han som en gang tok bilder av bilen min utenfor huset mitt for en stund siden, naboen hadde notert regnummer på den gjeldende bilen. Ingen tegn til hjulspor i grusen.. og ingen bil på tomta hans..

Nå tror jeg ikke at tyven er SÅ dum at han stjeler en sjelden bil, og har den stående forran huset sitt da. regner med tyvene har verksted en plass, så lenge bilen ikke bare er herja med å dumpet en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke bra. :shock:

Vi får håpe det beste; at noen har tatt bilen på en ulovlig joyride, og at den dukker opp igjen.

*Krysser fingrene.*

Oppfordrer alle til å passe ekstra godt på sine gamle BMWer. :)

Skal ta en kjøretur ut til en jeg kanskje mener kan ha stjålet den. Da jeg har catcha han i å ta bilder av bilen min før, har regnummeret hans et eller annet sted.

Og til dere som synes det er gøy å luske rundt og ta bilder av andres biler. Spar det til treff- og utstillingsdager.

Vær også klar over at han som er nevnt her ikke akkurat er den første som har fått bilnummeret sitt notert - endel blir til og med fotograferte selv mens de lusker. :x Vær også klar over at dere er de første politiet blir tipset om, dersom noe skjer med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde uansett stikke ut og lete etter bilen istedenfor å sitte på internett hele kvelden. Kjør rundt i Oslo i natt og sjekk opp større parkeringsplasser, industriområder o.l. Er stor sjanse for at det er narkiser som har tatt bilen, og siden de er nattdyr er det fare for at du møter din egen bil i trafikken hvis de ikke har forlatt den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...