Ballder Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Tragiske greier. Mulig et dumt spørsmål, men hvorfor kommer dem ikke langt med 95? Den går på 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Sinnsykt trist.. Skulle ønske jeg var i Oslo og kunne lete! Håper du finner den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian1990_2 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Tragiske greier. Mulig et dumt spørsmål, men hvorfor kommer dem ikke langt med 95? Den går på 98 ÅÅnei, men har det så veldig mye å si om den går på 98/95 isåfall hvorfor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Vil få tenningsbank vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 En bil som bruker 98 kan ikke gå på 95 men det går omvendt. Mer vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Dette forumet imponerer meg bare mer og mer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Dette forumet imponerer meg bare mer og mer... Å hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Den går ikke skikkelig på 95, tenningsbank til de grader.. nok om den saken.. Var hjemme en tur hos han som en gang tok bilder av bilen min utenfor huset mitt for en stund siden, naboen hadde notert regnummer på den gjeldende bilen. Ingen tegn til hjulspor i grusen.. og ingen bil på tomta hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Faen da at den ikke var der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Huff og huff! Også den som ser så fin ut! Men det med å sjekke bommene er jo ikke dumt for å få et spor da, så lenge de ikke har fjernet bombrikken eller satt bilen i en lukket henger! Men det er jo helt tydelig at de viste godt om bilen på forhånd, da de bryter seg inn i garasjen for å ta den! Ja det kan godt være de blei oppmerksomme på bilen her inne på forumet til og med, skummelt! Også er jo sjansene større for at det er nordmenn som står bak da det er mer sjeldent sånne biler er bestillingstyverier fra utlandet, tror ikke de gidder å reise så langt for denne type biler! Men ikke slipp sporet på han du mistenker selv om du har sjekka opp hjemme hos han, det siste jeg hadde gjort hvis jeg stjal en bil var å ta den med hjem! Let videre og fortell Politiet om vedkommende og dine mistanker rundt ham! Siden bilen går kun på 98 så kan det jo hende de legger ut på veien med 95 på tanken, får stopp og pådrar seg masse oppmerksomhet! Så kommer Poliet forbi eller en av oss her i tråden som varsler Politi og bilen kommer tilrette igjen! Det er jo lov å håpe på ett sånn ønskescenario! Lykke til er alt jeg kan si, så krysser vi fingrer, armer, bein og tær for at den kommer hel igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Den går ikke skikkelig på 95, tenningsbank til de grader..nok om den saken.. Var hjemme en tur hos han som en gang tok bilder av bilen min utenfor huset mitt for en stund siden, naboen hadde notert regnummer på den gjeldende bilen. Ingen tegn til hjulspor i grusen.. og ingen bil på tomta hans.. Nå tror jeg ikke at tyven er SÅ dum at han stjeler en sjelden bil, og har den stående forran huset sitt da. regner med tyvene har verksted en plass, så lenge bilen ikke bare er herja med å dumpet en plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Dette var ikke bra. Vi får håpe det beste; at noen har tatt bilen på en ulovlig joyride, og at den dukker opp igjen. *Krysser fingrene.* Oppfordrer alle til å passe ekstra godt på sine gamle BMWer. Skal ta en kjøretur ut til en jeg kanskje mener kan ha stjålet den. Da jeg har catcha han i å ta bilder av bilen min før, har regnummeret hans et eller annet sted. Og til dere som synes det er gøy å luske rundt og ta bilder av andres biler. Spar det til treff- og utstillingsdager. Vær også klar over at han som er nevnt her ikke akkurat er den første som har fått bilnummeret sitt notert - endel blir til og med fotograferte selv mens de lusker. Vær også klar over at dere er de første politiet blir tipset om, dersom noe skjer med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Du burde uansett stikke ut og lete etter bilen istedenfor å sitte på internett hele kvelden. Kjør rundt i Oslo i natt og sjekk opp større parkeringsplasser, industriområder o.l. Er stor sjanse for at det er narkiser som har tatt bilen, og siden de er nattdyr er det fare for at du møter din egen bil i trafikken hvis de ikke har forlatt den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Som regel finner man igjen stjålne biler ikke langt fra den den sto sist. Sjekk fellesgarasjer i området etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Sinnsykt trist Fredrik! Jeg plinger om jeg ser/hører noe! Håper virkelig bilen kommer tilbake hel og pen, er en sinnsykt fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå