Gå til innhold

Fått Nye femmern med M-pakke

Anbefalte innlegg

En sånn prøvekjørte jeg for noen uker tilbake, 1 uke siden den kom til Norge da jeg prøvekjørte, utrolig behagelig og rå bil! til og med lys i dørpanelene, det må du nesten ta bilde av? Det er sinnsykt stilig! :)

Denne var ordentlig pen og rå! Gratulerer så mye med det peneste BMW har lagd hittil! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En sånn prøvekjørte jeg for noen uker tilbake, 1 uke siden den kom til Norge da jeg prøvekjørte, utrolig behagelig og rå bil! til og med lys i dørpanelene, det må du nesten ta bilde av? Det er sinnsykt stilig! :)

På side to har jeg prøvd å ta bilde av de dørpanellysene. Er litt vanskelig å ta bilde av for kan liksom ikke bruke blitz :)

Gir utrolig kul effekt hvertfall den atmosfære belysningen. Og komforten må bare oppleves. Enten det er Trikkeskinner, brostein, grusvei eller generelt dårlig vei så bare glir den silkemykt over alle hindringer i comfort-mode.

Gunnar, "316" skal aldri selges, skal derimot innom ESS en tur til våren :D

520'en er miljøalibiet mitt det :wink: Bruker sinnsykt lite. 0,6 i rushen er jo sensasjonelt lavt rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sant det, flyter sinnsykt bra i comfortmodus, sportmodus er utløpt tøft på svingete veier, absorberer svingene utrolig bra! Respons på styring og pedal blir bedre, utrolig tøft utstyr på f11 :) Brodern kjøper seg en sånn til nesteår engang, tror dette kan bli en av mine biler om et par år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har bestilt bilen med internett. Hvordan fungerer dette? Dette har jo i flere år ikke vært mulig å få i Norge (via BMW Online), men ser jo at dette er mulig å få via konfiguratoren.. Dette må jo kobles til et nettverk, f.eks Edgje eller 3g... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har bestilt bilen med internett. Hvordan fungerer dette? Dette har jo i flere år ikke vært mulig å få i Norge (via BMW Online), men ser jo at dette er mulig å få via konfiguratoren.. Dette må jo kobles til et nettverk, f.eks Edgje eller 3g... :?

Prøvde å gå inn på den men fikk melding "nicht verfüghbar in dieser Land" eller lignende. Tim Røsand (selgeren av bilen på Bavaria) sa at systemet vil være oppe å gå i løpet av vinteren. Foreløpig bruker jeg bare en sony-ericsson som modem over blutooth, får se om det vil funke når systemet er oppe. Skal til Tyskland snart så får teste det der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å gå inn på den men fikk melding "nicht verfüghbar in dieser Land" eller lignende. Tim Røsand (selgeren av bilen på Bavaria) sa at systemet vil være oppe å gå i løpet av vinteren. Foreløpig bruker jeg bare en sony-ericsson som modem over blutooth, får se om det vil funke når systemet er oppe. Skal til Tyskland snart så får teste det der :-)

Men fungerer systemet via SE'n din som modem? Skal jo bli spennende å se hvordan dette fungerer med riktig system satt opp... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min F10 520dA for 3 uker siden og kjørt 700 km. Comfortpakke, mørk blå, venetobeige interiør - stoff, navi prof, utvidet klima, nedf. bakseter, lys i kupeen, fjernlysassistent, sorround view - utrolig kjekt. Kjempefornøyd! En drøm.

Enkelte kunne nok ønsket mere utstyr, men det jeg valgte er helt OK ut fra det jeg ville bruke av penger. Skinn og comfortseter + 50.000,- f.eks.

Holder på med en "doktorgrad" på iDrive'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11000 km ja, hehe, gjort ditt bidrag for et varmere klima du da :D

Neida, den har jo automtisk start/stopp funksjon, og lavt co2 utslipp, så jeg har rein samvittighet :lol:

Prøvekjørte 520d tidligere i høst, og må si at det er noe av det bedre jeg har kjørt.

Satser på en sånn den dagen kjerring og unger står for tur :)

Var utrolig pen med M pakke og. Var litt skeptisk til den når jeg så de første bildene BMW slapp, men nå synes jeg den er ett must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...