awt Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Ifølge denne artikkelen kommer Top Gear sitt live-Show til Oslo i slutten av Mars. Jeg var på dette i Nederland tidligere i år (bilder i signaturen) og det kan virkelig anbefales for bilinteresserte! Håper jeg har fri denne helgen, for dette er noe jeg vil oppleve en gang til.
Magnus M Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 hva/hvor er "venue tbc"? Det betyr vel at dem ikke har bestemt hvor enda
Fredrik Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Venue tbc... betyr "locations to be continued" eller sted/lokalisering bestemmes senere.
S.Arnesen Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 blir vel telenor arena? Vil nok tro det ja.
Lars89 Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Morro! Skal dit bare jeg får fri fra militæret
Wacman Skrevet Oktober 9, 2010 Skrevet Oktober 9, 2010 Der er jeg! Ikke tvil engang! At det går over to dager, betyr det at de holder samme showet to ganger,eller er det happenings en hel helg? (spør forsåvidt deg,awt, da du er den med førstehåndskunnskap. ) Burde bli mange fra bimmers der, vi kunne laget en greie ut av det.
awt Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2010 Det vil nok være flere show. I Nederland hadde de 2-3 til dagen fra torsdag til søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå