Gå til innhold

Hvilken bil ville dere valgt?


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

grisetøffe dem, men syns det blir for mye penger for en BRUKSbil, hadde da heller brukt penga som den der hadde kosta, til å kjøpe en gamal patrol 3.3 til 30 lapper og en 83 modell 911 turbo til 250.. derfor endra jeg valget mitt, men du kommenterte før jeg rakk å endre det..gamle 3.3td patrol er genial bruksbil, er ikke så farlig med dem heller som med den du siterte meg på. En bruksbil skal brukes SKIKKELIG etter min mening og er HELT NØDT til å være en 4x4 med større hjul og som kan herjes med i skauen og kjøre fort med på dårlige veger.

Kan henge meg på denne også jeg, men tror jeg hadde sløyfa den 911`n ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, er ikke så stor fan av de bilene skal jeg være ærlig ;) Noe er jo både pent og kult, samt sjeldent og spesielt, men..

stemmer :) ja, er en bil for spesielt interesserte.. jeg elsker dem noe så sykt, men har ikke råd til en foreløpig, har hatt råd før.. men jeg klarer ikke å spare, så da får man svi senere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste A4en er griselekker :) Eller så er jeg veldig svak for Accord fra 2004. Hjertet brenner for Honda også. Mercedes' nye E og C klasse er LEKRE i AMG klær!

Bruksbil må nesten være sedan, eller stasjonsvogn (men da må den ha senk og felger!)

Må ellers legge til at BMW er perfekt i hverdagen. Hadde valgt SUV, roadster, småbil osv av andre merker, men perfekte hverdagsbilen er klart BMW med xDrive og rekkesekser 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så kresen, så lenge det er plassert en seksylindret boksermotor helt bakerst. :)

1a4kzc599x5n9elpkkam.jpg

Porsche uten tvil ja, men som en bruksbil for hele familien er Panamera dessverre stadig litt dyr og Cayenne er utelukket. Tradisjonelt har vårt andre bilmerke vært Peugeot, men det begynner å bli noen år siden de hadde interessante modeller som f.eks 205, 106, 306 og 405. Tilsvarende også med Mercedes-Benz... jeg mistet stort sett interessen etter W124... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolig en sent 80 / tidlig 90 talls Audi Quattro mer overladet 5er. UR /S2 /S4. Ellers har det fristet lenge med en skikkelig fullblod 'allroad' bruksbil ala Subaru Impreza WRX eller Lancer Evo. God høyde, god fremkommelig og GOD til å leke seg med.

Det er flere ganger jeg har tenkt hva jeg kunne få om jeg solgte unna alle E30ene + deler [-o<

97_-1403721266.jpg

einleitung.jpg

93_-655102810.jpg

94_844424355.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste A4en er griselekker :) Eller så er jeg veldig svak for Accord fra 2004. Hjertet brenner for Honda også. Mercedes' nye E og C klasse er LEKRE i AMG klær!

Bruksbil må nesten være sedan, eller stasjonsvogn (men da må den ha senk og felger!)

Må ellers legge til at BMW er perfekt i hverdagen. Hadde valgt SUV, roadster, småbil osv av andre merker, men perfekte hverdagsbilen er klart BMW med xDrive og rekkesekser 8)

enig, accord 2004-modell eier utseendemessig, skulle da hatt en accord 2.0 sport.. svart med xenon, en slik går det i kongsberg som er helt rååå.

ellers så er w211 en fin mercedes, e-klasse av nest nyeste kaliber :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Pisse senka mb w124 stasjonsvogn med brede brønn felger hadde vært rått. Dette er heller ikke uoppnåling for meg. Men viss jeg skulle tenkt ut av den boksen så hadde audi urquatro eller en toyota hilux artictruck ikke vert feil det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heller litt mot en e61 530xd hvis jeg skulle valgt noe annet en den jeg har i dag. Pris messig blir jo ikke forskjellen så alt for stor mot en fire-fem år gammel femmer.

Ellers så tror jeg en xc90 eller x5 også hadde vært litt kult å trille rundt i, men tror heller jeg sparer penga og venter på f30 som er her om ett års tid eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke, men det jeg var nærmest å vurdere av annet sist var Volvo S60 med mye utstyr og bensinturbo og nyeste typen Celica. I dag hadde nok også Jaguar E-type og XJ, Lexus IS250, kanskje forrige Mercedes E eller S-klasse med spennende motor og muligens Alfa Romeo blitt vurdert.

Preferansen er dog fortsatt sedan med RWD/AWD, dynamiske kjøreegenskaper, sprek nok bensinmotor, kvalitet, brukbart utseende og en viss X-faktor, og da har valget vært enkelt hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid vært veldig svak for Audi RS2, helt siden jeg så en en gang når jeg bodde i Trondheim. Den sto parkert i nabolaget (kan ikke vært mer en 6-7 år gammel) da husker jeg at jeg titta inn i bilen gjennom ruta, så fikk jeg øye på speedometeret og så at det sto 300km/t :shock: . Hadde aldri sett dette på en bil før, ihvertfall ikke i en stasjonsvogn så dette blei automatisk en av bilene jeg fikk veldig lyst på.

52a76l7cbtgib3b2bpaq.jpg

0zcvarfozyo29mgxhz5d.jpg

Ellers kunne jeg også godt tenkt meg en Audi 200 20v Turbo Quattro, ikke fullt så pen men jeg syns disse har en spesiell stil som jeg liker veldig godt+at dem kan bli ganske heftige monstre.

89o5oser88oh8kzu0en3.jpg

Litt vel trimmede biler, men faen for en lyd.

Ble litt vel mye audi her, men dette er vel de eneste Audiene som jeg syns er tøffe og gjerne kunne tenkt meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Pisse senka mb w124 stasjonsvogn med brede brønn felger hadde vært rått. Dette er heller ikke uoppnåling for meg. Men viss jeg skulle tenkt ut av den boksen så hadde audi urquatro eller en toyota hilux artictruck ikke vert feil det heller.

en bekjent sin:

7shhe6k05w5068z0snx0.jpg

9hm0v79lj32jig9aoj89.jpg

lav og god festbrakke det der :mrgreen: ellers så er det altfor mange slike i telemark, 70% av rånebilene er jo helt like den der..masse senk og akkurat samme stuk med ettermontert 6000k og 94-look og brock b1 #-o

hvis det går flere enn 2 biler av samme typen i en gate, da må man kjøpe noe sjeldnere etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...