Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
I anledning at jeg nettop har kjøpt BMW igjen meldte jeg meg inn i BMWCC igjen, og skrev et innlegg med etpar spm ang typen bil på sidene til min lokale avdeling for noen dager siden.

Har vært innom av og til og sett om noen har svart, men nei. Stadig flere som hadde sett på innlegget, og i dag var det plutselig slettet og borte. Velkommen i klubben liksom..

Så i mårra skal BMWCC-merkene fjernes fra bilen, det er iallefall sikkert.

Det er ingen som blir betalt for og svare på bmwccn fora. Det kan være flere grunner til at folk ikke svarer, kansje ikke alle på fora som kansje kan svare, ikke pålogget til en hver tid?

Slapp av, det dukker nok opp tilslutt :)

De som driver med registreringen gjør det vel på "hobbybasis" tror jeg?

Alle som holder på i ccn driver på frivilligbasis...

Det er heelt korrekt. Hovedstyre får i noen tillfeller dekket km og hotell ved større arrangement. Innmeldinger blir samlet opp av Hedi en gang iblandt og derved sendt ut giro og velkomstpakker. Adressen til Hedi er: register@bmwccn.no

http://www.bmwccn.no/nor/kapittel4/profil/kontakt.htm

Jeg er veldig enig at innmelding burde vært gjort på annen måte. Nå er vel planen at dette skal integreres i en ny hjemmeside om denne kommer på plass. Alikvel må det være frivillige som gjør dette.

Dere burde heller diskutere dette på bmwccn klubbens fora, da får dere kansje mere oppmerksomhet fra bmwccn klubben.

Mvh

Glenn Olsen

styrerepresentant for bmwccn øst avdelingen IKKE bmwccn sentralt :-). (Jeg styrer ikke med registreringer)

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvorfor hører vi alltid denne unnskyldningen? Vist de folkene som styrer skuten ikke klarer det, så er det på tide med nytt blod. Betaler man for en ting så gir man en god f om det sitter en frivillig å mottar innmeldingen.

De brukte 4 mnd på å få sendt medlemspakken etter betalt giro. Hadde det ikke vært for rabattene man får for å være medlem hadde jeg aldri giddet.

Nettsiden er jo en fasiten på tragisk side (jada, vet ikke hvor mange år de har sagt de skal oppdatere den)

Skrevet

Steinalderlayout på forumet kan vel alltids aksepteres hvis man får svar. Jeg ble rådet til å spørre etter utstyrslista på bilen der, men innlegget ble slettet før det hadde gått et døgn.

Point taken, I'll go there no more. Det har sikkert sammenheng med at jeg ikke var registrert medlem enda, men hva med å sperre tilgangen for ikkemedlemmer i stedet for å la dem poste og så bruke tid på å slette innleggene.

Helt gratis tips fra meg.

Forøvrig har jeg tjent inn medlemskapet flere ganger på delekjøp. Og velkomstpakken var jo fin den, for de som er pinsevenner :lol:

Skrevet

Hvorfor hører vi alltid denne unnskyldningen? Vist de folkene som styrer skuten ikke klarer det, så er det på tide med nytt blod. Betaler man for en ting så gir man en god f om det sitter en frivillig å mottar innmeldingen.

De brukte 4 mnd på å få sendt medlemspakken etter betalt giro. Hadde det ikke vært for rabattene man får for å være medlem hadde jeg aldri giddet.

Nettsiden er jo en fasiten på tragisk side (jada, vet ikke hvor mange år de har sagt de skal oppdatere den)

Hva skal du forvente av folk som driver frivillig egentlig? Problemet er at få vil stille valg og som gidder legge ned ganske mange timer for egen regning både tids og penge messig. Men nytt blod er fint det :-). Bare stille til valg om det ikke bare er i kjeften da, he he :-). Enig at det er synd ting tar tid.

Syntes endel bør faktisk sette seg inn i hvordan bmwccn er satt sammen for mange er heelt på jordet i tanke gangen. Om FORLANGER kan de enten komme med konstuktive forslag, gjøre enn innsats eller faktisk la være melde seg inn.

Dette innlegget er fra meg som privat person og ikke som avd representant.

Skrevet
I anledning at jeg nettop har kjøpt BMW igjen meldte jeg meg inn i BMWCC igjen, og skrev et innlegg med etpar spm ang typen bil på sidene til min lokale avdeling for noen dager siden.

Har vært innom av og til og sett om noen har svart, men nei. Stadig flere som hadde sett på innlegget, og i dag var det plutselig slettet og borte. Velkommen i klubben liksom..

Det er ingen som blir betalt for og svare på bmwccn fora. Det kan være flere grunner til at folk ikke svarer, kansje ikke alle på fora som kansje kan svare, ikke pålogget til en hver tid?

Nei, på samme måte som at jeg ikke får betalt for gi råd osv på div forum jeg frekventerer.

Greit nok at jeg heller ikke svarer hvis jeg ikke har noe å tilføye, men å moderere bort tråden..

Skrevet

Når du først skal smøre deg med tålmodighet kan du smøre deg inn i vaselin i samme slenger, mye mer festlig!

Når det er sagt så kan jeg legge til at jeg fikk min pakke relativt fort, så skal ikke klage. Men jeg bruker kun BMWCCN sine rabatter via KOED, alle andre steder bruker jeg VACN sine rabatter. Sparer inn det kontingentet fort kan man si. :)

Skrevet
Når du først skal smøre deg med tålmodighet kan du smøre deg inn i vaselin i samme slenger, mye mer festlig!

Når det er sagt så kan jeg legge til at jeg fikk min pakke relativt fort, så skal ikke klage. Men jeg bruker kun BMWCCN sine rabatter via KOED, alle andre steder bruker jeg VACN sine rabatter. Sparer inn det kontingentet fort kan man si. :)

Vaselin høres skikkelig gøy ut, men det begrenser seg selv hvor gøy det blir alene..

Har hatt maange biler og div andre "hobbyer" tidligere og ikke blitt møtt av annet enn forståelse og hjelpsomhet. Men..

Skrevet

Nei, på samme måte som at jeg ikke får betalt for gi råd osv på div forum jeg frekventerer.

Greit nok at jeg heller ikke svarer hvis jeg ikke har noe å tilføye, men å moderere bort tråden..

Ja jeg er enig i at det er kjipt bli moderert bort om du har fulgt de regler som gjelder på fora. Syntes du da burde ta dette opp en tråd for gjeldene fora jeg.

Og BTW Glenno; Kan du fortelle meg hvordan man sletter seg fra det ekslusive selskap?

Finner ikke funksjonen på hjemmesidene..

Som sagt sitter jeg ikke i hovedstyret eller sysler med medlemsregister, men jeg tror det er så enkelt at enn sender en e-post til: register@bmwccn.no eller la være betale neste innbetalingsgiro.
Skrevet

Synes BMWCCN er overflødigt når man har Bimmers.no . De 2 burde slås sammen. Bimmers stiller med forum som funker og BMWCCN med resten som klubb.

Just my 2 cents

Skrevet
Synes BMWCCN er overflødigt når man har Bimmers.no . De 2 burde slås sammen. Bimmers stiller med forum som funker og BMWCCN med resten som klubb.

Just my 2 cents

Det hadde vært det helt ultimate ja. Flere av oss som har pratet om dette og tatt dette opp i enkelte tråder på bmwccn fora. Skulle enn fått dette til måtte det vært lagt inn forslag og nok folk til stemme over dette til bmwccn årsmøte. Neste er jo om Gunnar ville solgt forumet til bmwccn da, fordi har jeg sjønt han riktig skulle bimmers.no være et anderledes tilbud enn bmwccn fora er.

Skrevet

Just my 2 cents

Nei, dette blir nesten som å si at tv hadde blitt bedre om NRK og TV2 slo seg sammen. Norge mer enn er stort nok for mer enn ett BMW-forum.

Konkurranse fører til bedre tilbud for brukeren - alltid. Når skal BMWCCN begynne å ta denne oppgaven alvorlig? :?

Skrevet

Just my 2 cents

Nei, dette blir nesten som å si at tv hadde blitt bedre om NRK og TV2 slo seg sammen. Norge mer enn er stort nok for mer enn ett BMW-forum.

Konkurranse fører til bedre tilbud for brukeren - alltid. Når skal BMWCCN begynne å ta denne oppgaven alvorlig? :?

Har et poeng der Der Barockengel.

Det ble jo tatt alvorlig på siste årsmøte. Problemet er at folkene som ble satt ned til dette har feiga ut uten gitt beskjed om dette til hovedstyre, har jeg sjønt dette riktig. Tror det rette blir vel da å ha et ekstra ordinært årsmøte og at det stiller opp nok folk til å få stemt over en ordning som er mest akseptabelt for møte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...