Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

jojo, hadde vært en fordel om jeg hadde hatt full jobb da :P men nå har dem jo så mye nedskjæringer i posten at arbeidsmengden min er nede i 20-30% og lå før på 80-120% av normal arbeidsmengde i uka. blir ikke mye penger av det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AC'n min har sluttet å funke! men har gass og trykk alikevel, hva kan være galt? fant ikke noe sikring til AC-pumpa hverken i hanskerommet eller bak over batteriet :S Den starter ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har nok gass, men jeg har gass og trykk, så skal ta en test i morgen tror jeg, må finne ut av det her!

Jeg fikk sjekket sikringene, og alle er fine. Men AC-vifta i front går ikke.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De AC-viftene har alltid vært noe herk. Kan sette seg over tid. Du kan jo måle for å sjekke om det er spenning der, så kan du ihvertfall utelukke det.

Men hvis det ikke blåser kaldt osv, så er det helt sikkert noe annet galt. AC'en skal klare å blåse kaldt selvom de viftene ikke går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kompressoren starter ikke hvis den ikke får signal fra høytrykksføleren. Koble på ac apparatet, trykket skal være rundt 5 i begge kretsene uten at kompressoren går, og

Opp til 11 bar i høytrykkskretsen når kompressoren går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var deg jeg møtte på Bavaria, ja... :)

Bilen min i bakgrunnen 8)

img0318v.jpg

Edit: Desutten så har jeg en en AC-Pumpe som du kan få. Bytta min, trodde den var ødelagt, men viste seg å være dynamoen som lagde rare lyder. HVIS det der den som er ødelagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...