Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

La opp pluss og minus til setene, det er alt du trenger for at det elektriske skal fungere;) men da fungerer ikke airbag og varme.. Man får ikke kjøpt kontakt, så det må brukes kabelsko og egne ledninger med sikring. Jeg skal bygge om ila vintern så det blir 100%, men det funker for nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha farge på felga, værsåsnill og bare ta senteret da isåfall :)

Vi får se ;) alt er bare tanker for nå, fikk litt ideer fra jakobm5 igår også, så får bare vente og se hva vintern byr på ;):P

Spotta denne i Kristiansund idag, rett og slett ett vakkert syn! :D

Håper du så den etter at jeg fikk vasket den litt iallefall :P men takktakk :D gøy at folk legger merke til bilen når man er i en "ny" by ;)

spottet denne i dag jeg også. rååå e39 :D så meget strøken ut!

Ser endel biler rundtom som jeg tror jeg har sett/lest på forumet, og så er nå kristiansund bmw-byen i Norge vil jeg påstå ;) gøy å høre andres meninger! takktakk :D

Så bilen din i dag, sto parkert ved kjøreskolen som min far jobber på.

Tøff e39 må jeg si, fett å se den live ;)

Den 02en du nevnte i tulletråden er forøvrig en kompis av meg sin, bor ikke så langt unna selv heller forøvrig:)

stemmer, frøkna bor rett ved, så var ganske praktisk å stå der ;)

da vet jeg hvem jeg skal høre med når hun skal begynne å øvelseskjøre igjen ;):P

takk for det! håper jeg får kommet meg oppover med bilen flere ganger, men er en seig biltur, spesielt på kvelden/natten, med regn og tåke over dovre og oppdal, så får se om det blir fly nestegang :P

Siden jeg først er i kristiansund følte jeg det var et must å ta en tur til Bud, så da ble det litt cruising i går også ;) må bare si at det er creds å kjøre med lav bil i kristiansund og omegn! makan til fartsdumper! :P ble jo nesten stående og vippe på ene fartsdumpen på vei inn til Jakobm5 i går :P men ellers er det helt magisk å kjøre rundt her, masse natur, og magiske syn, for ikke å snakke om masse bra veier å kjøre på utover mot havgapet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regna med det var der hun bodde ja ;) var nå ei hårnåls parkering det der, mtp leppa, og felgen - men bilen vises i allefall :)

hehe, ser den ja. var litt travelt når vi dro til e30meet, men alt går. bedre veier om du kjører om sølsnes / åfarnes, isteden for oppdal. jeg syns å kjøre om oppdal er topp, om du kjører på et slikt tidspunkt at du får bruke veien som du vil.

ja, syns det somregel går godt jeg. Eneste litt travelt for meg er at jeg må lirke bruksbilen på plass når jeg skal parkere på min parkeringsplass, den sorte er det bare å glemme :P

fikk deg en tur over averøya og atlanterhavsveien når du dro til bud da ? jeg er opprinelig fra averøya serru.

drar i morgen du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

regna med det var der hun bodde ja ;) var nå ei hårnåls parkering det der, mtp leppa, og felgen - men bilen vises i allefall :)

hehe, ser den ja. var litt travelt når vi dro til e30meet, men alt går. bedre veier om du kjører om sølsnes / åfarnes, isteden for oppdal. jeg syns å kjøre om oppdal er topp, om du kjører på et slikt tidspunkt at du får bruke veien som du vil.

ja, syns det somregel går godt jeg. Eneste litt travelt for meg er at jeg må lirke bruksbilen på plass når jeg skal parkere på min parkeringsplass, den sorte er det bare å glemme :P

fikk deg en tur over averøya og atlanterhavsveien når du dro til bud da ? jeg er opprinelig fra averøya serru.

drar i morgen du da?

Var litt skeptisk når jeg rygget inn der ja ;) men flittig bruk av speil og god kjennskap til høyden (pluss litt flaks) så sto den som støpt der gitt ;) tror nok det blir samme vei hjemover igjen, altså oppdal/dovre, men drar tidligere, så blir nok bedre kjøretur hjemover, gidder ikke stresse like mye da heller ;)

fikk meg en tur over averøya og atlanterhavsveien ja ;) makan til flott utsikt og magisk vei finner man sjeldent! kjenner godt til averøya, da jeg har slekt fra kristiansund, og har hatt hytte på øksenvågen til jeg var rundt 10-12 år, så var der hvert år, men det var da det var bomstasjon over atlanterhavsveien (husker spesielt klistremerket man fikk) og ferge andre veien fra Kr.. mye gode somre og fine minner herifra! ;)

Drar nedover i morgen ja, så krysser fingrene for fint vær nedover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...