Gå til innhold

Tzunami's e39 *solgt*


Tzunami
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann! veldig fin bil du har der :) liker veldig godt det du har gjort med bilen, ser bra ut :) Men er du fornøyd med senkesettet? tenkte å kjøpe det samme nå når feriepengene kommer.. men må høre noen erfaringer først :) og hvordan var det å montere, hvor lang tid brukte du/dere? :)

Takktakk! Godt å høre at andre enn meg liker den;)

Senkesettet er jeg veldig fornøyd med! Lavt og stivt, ikke for stivt og ikke for mykt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skal monteres i håndtak og i rommene i dørene, men etter å ha montert ferdig og koblet sammen fant jeg ut at jeg har fått en mer gulaktig farge enn jeg skulle hatt, så det blir vel å klage og bestilt meg noen ordentlig amber-fargede! Men DIY kommer iallefall, er så godt som ferdig nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte ledpærene på ebay, så får se hva som skjer:p vil iallefall ha riktig farge

Får se når jeg får somlet meg til å skrive den, ble litt dårlig med bilder da kameraet mitt har tatt kvelden:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har sonar dekk på felgene dine, hva synes du om de dekkene? :)

Jeg har også Sonar på mine hjul og jeg er ikke fornøyd med støynivået. De var gode i starten, men jeg syntes nesten de blir verre for hver dag. Når man svinger høres det ut som hjullager støy (aloebiz.net hadde også dette på sin E39 og byttet til Kumho KU31 hvor dette var totalt fraværende).. Alt i alt så får man hva man betaler for og til å være et rimelig dekk så er det helt klart et greit dekk.. Jeg kommer imidlertid til å kjøpe Kumho neste gang fremfor Sonar.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kumho er jo stort sett billig dekk det også da, så ikke ha for store forventninger ;)

Så bilen din på Streetmeet søndag, veldig pen!

Men synd med taket, og den endestussen kunne vel kanskje vært hakket mer gjennomført. Hehe!

Pen høyde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingen:) endestussen var bare for synets skyld, men det blir gjort noe med i morgen faktisk;) spennende å se/høre hvordan det blir;)

Ang høyden så er den ikke så gærn nei, men litt for brukanes synes jeg:p så skal få justert den ned litt til når jeg gidder:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å å være OT, men er helt enig med det saltkjelen har skrevet om sonardekkene. Støynivået er HØYT. Og E39 er en meget støyisolert bil iforhold til andre, en kompis av meg var sikker på at jeg hadde et gåent hjullager. Har ikke testet grepet på de ennå. men spesielt støysvake er de ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg kjører ikke mye uten musikk og lytter til hjula, men synes de ikke støyer så altfor ille, men kanskje det er fordi jeg har nyeste modellen? Eller så er jeg kanskje litt rar i toppen, kan også hende:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også sonar dekk på min e46 320d 18" der var det veldig litt dekk støy.

Dekk støy kan også kom av feil hjulstilling. Det merker man fort vist det er feilhjulstilling, Da er dekkene er nye så støyer dem lite, etter du har kjørt en stykke å dem begynner å støy da har du feil slitasje på dekkene

enste jeg var misfornøyd med sonar var sporing. men så er e46 kjent for å spor også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...