Saltkjelen Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Dette ble vanvittig bra tzunami. Har du koblet opp alt av motorer og slikt også? Vi vil ha bilder fra innsiden med taktrekket på også! Har du spacet ut bakfelgene dine?
Bjornhbjelland Skrevet Juli 9, 2011 Skrevet Juli 9, 2011 Fantastisk eksemplar av E39, Tzunami. Grønn av misunnelse! Meget pent utført og magisk gjennomført bil!
Tzunami Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Skrevet Juli 9, 2011 M5'en i innbytte er notert:p Har spaca ut bakfelgene 25mm altså 0 innpress, og foran 5mm altså 17 innpress, har hevet den 1,7 cm og den subber fortsatt, men man lider for skjønnheten:D Er vanvittig fornøyd nå! bilder av taktrekk osv kommer;)
flobben Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Denne bilen går jeg titt og ofte forbi, kjente den ikke igjen før nå. Du kjører sikkert forbi min hver dag også Begynner å bli virkelig bra resultatet nå, og felga dine kler bilen veldig godt.
Tzunami Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Skrevet Juli 10, 2011 Ikke helt sikker hvor du bor, men kjenner meg nok igjen på bildene dine når jeg kommer på det Takk for det, det finnes alltid rom for forbedringer, men den er ganske så bra nå Hvis noen tok bilder av bilen min på gatebil, så er det bare å slenge de ut her
Soleim Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Fy han f.a.e.n for en pen bil! Har på følelsen at vi to skal bytte bil...
Glema Skrevet Juli 12, 2011 Skrevet Juli 12, 2011 Syns du kan sende meg den grillen med luftinntakene
Tzunami Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Skrevet Juli 12, 2011 Fy han f.a.e.n for en pen bil! Har på følelsen at vi to skal bytte bil... Hehe hadde jeg ikke vært så knytta til bilen som jeg har blitt så hadde jeg sagt ja xD men denne bilen tror jeg at jeg nesten aldri kan selge går det så langt at jeg får lyst til å selge så putter jeg heller oppi en ny motor Syns du kan sende meg den grillen med luftinntakene Hehe er ikke så vanskelig å lage faktisk Men gir langt ifra samme effekt på en grå bil som en svart synes jeg :/ en svart bil blir mye sintere med den grillen Skal se om jeg får tatt en photoshoot iløpet av uka, synes bilen fortjener det må bare finstille litt på senken, subber litt mye
Glema Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Har liksom ikke gidda å finne sånne trakter til grillen, men resten er sikker enkelt
LasseEllingsen Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Brukte du båtkoppholdere? Hvor kjøpte du de?
Tzunami Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Skrevet Juli 13, 2011 Nettbaat eller baatnett eller noe heter det, ganske billig og lett å lage;)
jakobm5 Skrevet Juli 13, 2011 Skrevet Juli 13, 2011 Vals inn kanten og senk mere:) senk gjør halve utseende:) stanceworks:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå