Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ble vanvittig bra tzunami. Har du koblet opp alt av motorer og slikt også? Vi vil ha bilder fra innsiden med taktrekket på også! :D

Har du spacet ut bakfelgene dine?

Skrevet

M5'en i innbytte er notert:p

Har spaca ut bakfelgene 25mm altså 0 innpress, og foran 5mm altså 17 innpress, har hevet den 1,7 cm og den subber fortsatt, men man lider for skjønnheten:D

Er vanvittig fornøyd nå! :) bilder av taktrekk osv kommer;)

Skrevet

Denne bilen går jeg titt og ofte forbi, kjente den ikke igjen før nå. Du kjører sikkert forbi min hver dag også :wink:

Begynner å bli virkelig bra resultatet nå, og felga dine kler bilen veldig godt.

Skrevet

Ikke helt sikker hvor du bor, men kjenner meg nok igjen på bildene dine når jeg kommer på det :P

Takk for det, det finnes alltid rom for forbedringer, men den er ganske så bra nå :)

Hvis noen tok bilder av bilen min på gatebil, så er det bare å slenge de ut her ;)

Skrevet
Fy han f.a.e.n for en pen bil! Har på følelsen at vi to skal bytte bil...:lol:

Hehe :P hadde jeg ikke vært så knytta til bilen som jeg har blitt så hadde jeg sagt ja xD

men denne bilen tror jeg at jeg nesten aldri kan selge :o går det så langt at jeg får lyst til å selge så putter jeg heller oppi en ny motor :P

Syns du kan sende meg den grillen med luftinntakene :D

Hehe :P er ikke så vanskelig å lage faktisk ;)

Men gir langt ifra samme effekt på en grå bil som en svart synes jeg :/ en svart bil blir mye sintere med den grillen ;)

Skal se om jeg får tatt en photoshoot iløpet av uka, synes bilen fortjener det :P må bare finstille litt på senken, subber litt mye :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...