Robin L Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 må bare si de en gang til, dette kler ikke en e38 ass. det er plass til mye dekk bak der. evt så kan du jo ha litt strekk og space ut litt men dette blir for mye synes JEG da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 fikk plutselig mange haters viktigeste er jo at jeg liker det da. har også tenkt gå opp på dekk dimm bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Flott bil med disse felgene, men jeg synes dette ble litttt for mye strekk, synes ikke Style95 kler så mye strekk som det der, i allefall på E38 Nå vet jo ikke jeg hvordan det ser ut på "ekte", men blir nok ikke værre med spacere og skikkelig senk! Ta bilde bakfra på siden så vi får se hvor langt ut hjula kom Jeg skal ikke være SÅ negativ til dette da det ble litt mye strekk, for dette kan jo bli kult, og digger at folk tørr å gjøre noe annerledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Er ingen tvil om at det aer annerledes ut i virkligheten, håper og få meg speilrefleks kanera i løpet av uka her, så kan jeg ta noe bedre enn jalla mobil bilder også! Blir også ble annet når jeg får de 2 sistE dekka så jeg får helhet i det, kansje jeg kan henge på stabceworks klistremerkene jeg har hatt liggende i noen månder nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 kan ta med kameraet hvis vi møtes en tur i dag/kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 bare og ta med det hvor i Oslo holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Holder til på nordstrand men skal til ullevål utpå kvelden, så skal ut og farte uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Må huske og Komme innom meg ooog! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Når du får på alle hjula og får den litt lavere kam du med god samvittighet slenge på stanceworks merket ja;) da kvalifiserer du godt til det, imotsetting til veldig mange andre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Må huske og Komme innom meg ooog! prøvde jo og spørre når du var hjemme da sitter bare på åneby nå jeg, ute og leker med guttungen. er jo ingen hjemme så tidlig om dagen, så lurer på om vi må ut og cruise litt i delige været! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 fikk plutselig mange haters Ingen "haters" her så vidt jeg kan lese. Folk sier jo bare meningene sine. Blir nok bedre med 255 eller 245 dekk på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 nye baklys?= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Aha, for må på teorikurs for langkjøring halv 4 hvertfall, uvist hvor lenge jeg må sitte der.. Men er jo aldri feil og dra ut og cruise og kanskje kjøpe en is på mo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Av en eller annen grunn syns jeg ikke style95 felgene passer med så heftig strekk. Det ser litt merkelig ut. Litt mindre strekk hadde vært ypperlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå