Gå til innhold

Spiff's 7er - Solgt! Jakten på E60!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta av plasten på bakluka å se under der. Der er det nok nok av rust..

har hatt den av mange ganger og er klar over det, men formålet var bare og få det til og se bedre ut fram til jeg får bytta den ut, er rust hull gjennom luka ved siden av der bmw emblemet skal sitte også, men nå ser man hvertfall ikke hvor ille det er uten og gå helt innpå bilen. det er jo et stort pluss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke en helvettes kant der du har maskert buen?

Et lite tips hvis du legger en tykk teip mot der du skal ha på grunning/fyller/epoxy, og bretter halvparten av teipen tilbake og tar en ny teip på bretten, så for du en slags vipp på teipen, fungerer veldig bra, i tillegg slipper du ekstra med jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke en helvettes kant der du har maskert buen?

Et lite tips hvis du legger en tykk teip mot der du skal ha på grunning/fyller/epoxy, og bretter halvparten av teipen tilbake og tar en ny teip på bretten, så for du en slags vipp på teipen, fungerer veldig bra, i tillegg slipper du ekstra med jobb :)

jo blir en kant der ja, men hadde ikke noe sparkel og legge på i denna omgang så ble sånn nå, skal teste tipset ditt neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3m-paden er veldig god og bruke til fin/grov rubbing :)

den skal nok få kjørt seg framover den padden der ja :) nokså sliten i lakken bilen min! blir vel også til at jeg kjøper meg et sett til så jeg har 2 av hver etterhvert :)

Nettopp solgt G220en min. Fin maskin og god å bruke, men kom til kort til mitt bruk. Jeg ønsket tvunget rotasjon og da gikk jeg for Flex. Helt annen pris enn G220en da men...

har nok mye igjen og lære før jeg tar sjangsen på roterende :) tror dette er et stort steg opp for meg i hvertfall :) skal vaske bil og teste nå, det skal bli gøy ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke roterende men oscillerende med tvungen rotasjon. G220en kan du stoppe rotasjonen på når du legger mye press på. Da oscillerer den bare. Har en Makita roterende som får ta seg av grovarbeidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...