Gå til innhold

Mitt z3 coupe prosjekt/banebil: Blir levert i innbytte.


milhouse
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja en litt større og styggere storebror!!Nå har jeg kanskje 2 av de mest omdiskuterte designene til BMW i garasjen.

Kommer ikke til å lage en egen tråd om denne da den ikke er så populær her inne! Kommer noen oppgraderinger etterhvert. Planen var å få med BMW Norge på å lage en performance variant siden den også skal vises på jobben. Men det var ikke mulig grunnet en av utstyrkodene.. Bilen er hvertfall helt herlig å kjøre.

ouyd8x3o1oaaho6ghr1c.jpg

trpr jeg skal gå for hel svart front.

xv9je1vvrnjr5na7vvcw.jpg

Skal ha disse som vinterhjul, men satt de på nå grunnet en liten plan om å få pulverlakkert y ekene mørke grå.

71umw16rw98d2ojnrawf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med X6, den er vel nesten stivere enn Z3MC din :wink:

Så ille er det vel ikke. Har faktisk ikke kjørt min egen enda. Fikk den torsdag ettermiddag og dama tok den med seg på hyttetur med en gang. Fikk bare kjørt den opp fra garasjen...

Cool! Jeg digger jo alt so ikke alle andre liker, så denne er perfekt for meg!

ja den er sær og kanskje ubruklig for noen, men jeg digger den.

M Coupeen koster ikke nok i drift, så du måtte ha en bil til? :lol:

Du sier noe der... Nei skal ha kontroll på dette, bare ikke bankene setter opp renta for mye og coupeen er snill så bør dette gå! Er mye mer moro å ha kul bil nå enn når man blir 60.

kul børse... litt info må vi vel kunne få? motor osv...gjerne pøs på med biler, er jo det tøffeste BMW lever fortiden 8)
Skal få tatt noen bilder! Info. er en av de første 5 seterne. 211hk diesel. utstyret som man bør ha for å få solgt igjen pluss nappaskinn, og headup som også sier fra hvilken fartsgrense det er der du kjører.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja Milhouse! Gratulerer så mye med grom X6.. Lag en tråd og hold oss oppdatert med videre utvikling av denne - for jeg antar at du ikke lar denne være i fred heller..? :wink:

Det blir nok ikke tråd på denne. Blir litt "mye" synes jeg. Men det er bare å følge litt med her. Har bestemt meg for følgende ting.

Sort grill

lakkere det som er krom rundt tåkelysene i sort

lakkere refleksen bak sort.

orginale 20 tomms vinter. De 5 ekede på bilde 2.

de ovale 50 pottene, venter litt...

Har sykt lyst på karbonstruktur skinn listene innvendig, men er redd for at det koster masse. Bruker heller de pengene på z3en..

Det ble X6 på deg likevell! :D Få opp en tråd om bilen, blir ikke holdt standard denne! :D
ja det ble det. Har vel egentlig vist det lenge, bestilte før jul. Var litt inne på å gi ikke ta ut bilen så Stenshagen bare beholdt den, men klarte ikke det. Er ikke noe moro å være fornuftig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en greit syk dag i dag selv om den store dagen er i morgen. Hadde guidet tur på rolls royce fabrikken. Fikk se på montering av hele drivlinjen på karosseriet osv. Sykt imponerende fabrikk. Fikk tatt en del bilder som jeg legger ut over helgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for noen dager. skal lage en liten tråd etterpå!de to største høydepunktene var helt klar formel 2000 og tigermoth kjøring. Legger ut 2 smaksprøver. Man skal ikke være veldig mye brede over skulderne i bilen og definitivt ikke redd for å fly. Jeg holdt på å drite på meg i flyet.

j1x00cy4ednpv98qdsin.jpg

sk3atmcmqmsj8tstmgwv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...