-Martin- Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Når du kommer med skikkelig teaser så skal ikke jeg være dårligere! Ser ut som om dere har litt å ta for dere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Februar 16, 2012 Share Skrevet Februar 16, 2012 Alt er bra her! Ja vi jobber med en ny/brukt bil. Blir moro det. Du da? Alt bra? Alt bra her, koser med livet og bilen min da Blir spennende med bilen og at du jobber for bilia snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Rotekopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Jeg er surrete ja. Men denne bilen kan jeg brukte litt mer en z3en. Håper og tror den blir 100% strøken også. Er en gal mann som bygger den(Ikke meg)! @ahj. Ja det blir spenndende med bilia. trodde aldri jeg skulle jobbe der, men tror det kommer til å bli veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 17, 2012 Share Skrevet Februar 17, 2012 Tenkte mer på rotet på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2012 Tenkte mer på rotet på bildet hehe, men det kan sies om meg også! Men alt ligger i den rekkefølgen det blir tatt av så det kan monteres lett igjen. Har stålkontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå