Marius2002 Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 BMW X0 Les her: http://www.leftlanenews.com/bmw-x0.html Hmm, synes mye heller BMW skal ordne en ordentlig "superbil" slik som M1 var, som kan konkurrere med R8 og lignende.
Fredrik 90 Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Nei! Ikke flere sånne "design romvesner" fra BMW
DanielMK Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Blæh... X1 ser jo heilt forferdelig ut ... og nå skal dei lage X0 ?
Syvert Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 ja er veldig mange "suv modeller"på markede nå gitt og nå denne?? X5, X3, X1, X6 og tildels GT versjonen av 5 serien. og nå X0 evt . X6 er vel ikke suv men en høy sports bil er det virklig marked for alle disse modellene? for min del er ingen av nevnte noe av interesse.
StigJ Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Denne blir vel nesten som Polo Cross tingen. Et ganske håpløst konsept. Men utseendet på denne BMWen likte jeg. Fin konebil det. Men må vel få meg en kone først
DanielMK Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 X5 og X6 er jo råe biler. X3 er også grei. Men x1 og nå x0 ... fælt Prøvekøyrte ein X5 Mtech med twinturbo 3.0D 289hk for noen uker siden. Artig at en så tung bil bare fyyyker framover Men min 530D gikk faktisk hakket bedre...pga vekten.
Silverboy Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Denne blir vel nesten som Polo Cross tingen. Et ganske håpløst konsept. Men utseendet på denne BMWen likte jeg. Fin konebil det. Men må vel få meg en kone først VW har vel knapt solgt en vanlig polo etter at Cross kom, så håpløst konsept spørs det vel om markedet er enig i
Saltkjelen Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Jeg deler heller ikke begeistringen for BMWs planleggende X'er. Jeg er svært glad for at BMWs X7 prosjekt ble skrinlagt og jeg håper i den sammenheng at det nå er stopp med X1, X3, X5 og X6.. Ryktene skal jo ha det til at det planlegges en X4, en mini-X6, men la nå for guds skyld håpe at dette blir med en idè.. Det BMW trenger er en direkte konkurrent til Mercedes-Benz SLS AMG og CLS...
Fredrik 90 Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 X6, X5 og nye X3 er nydelige biler synes jeg, X1 er også helt ok men må være godt motorisert/utstyrt for å være spennende for meg! En X1 18S er for meg triste saker! Saltkjelen! Du nevner X7, hva hvar det for noe igjen? Større modell enn X5 og konkurrent til MB GL?
Saltkjelen Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Antakelighvis Fredrik. Prosjektet ble skrinlagt vis a vis Concept CS prosjektet i 2007. Concept CS hadde forøvrig virkelig vært noe som ville gitt blandt annet Aston Martin Rapide V12 dyp konkurranse..
Fredrik 90 Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Antakelighvis Fredrik. Prosjektet ble skrinlagt vis a vis Concept CS prosjektet i 2007. Concept CS hadde forøvrig virkelig vært noe som ville gitt blandt annet Aston Martin Rapide V12 dyp konkurranse.. Ja Concept CS synes jeg var veldig synd de droppa, det hadde vært en perfekt Rapide og Panamera utfordrer! Ang X7 så vil jeg mene at BMW trenger ikke enda en stor SUV, så får heller MB GL har markedet sitt for seg selv en liten stund til
Marius2002 Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 BMW trenger ikke flere SUV'er. De trenger ordentlige superbiler. Altså som nevnt konkurrent til R8, Carrera GT og lignende.
in2you Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Bmw X0 skal faktisk hete F.amily A.ctivity S.ports T.ourer eller C.ompactive S.port T.ourer ifølge Bmw insider Scott. Bildet viser ikke designet av bilen men mer formen og hvilke type bil dette skal bli. Fronten på av ''avbildet'' bil skal vistnok vere veldig lik kommende X5 Scott - ''Sports Tourer : Family Activity Sports Tourer aims for the sub-1er , BMW Compact which is FWD/4WD. Compactive Sports Tourer is based on the 1er and is seen as a larger hatch/wagon with space for five. Advanced Activity Sports Tourer is based on the 3er and is a much higher riding Touring model with space for five plus two extra rear seats for seven. In the height scale between the Shooting Brake and Touring models - The order is Shooting Brake , Touring and then Sports Tourer.''
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå