Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Dør litt på innsiden hver gang jeg må starte Bimmern når det er over 10 minus ute....

Fint med webasto!

Skrevet
Dør litt på innsiden hver gang jeg må starte Bimmern når det er over 10 minus ute....

Fint med webasto!

der sa du noe. må sjekke om defan funker :D noen som vet om det er mye stress å montere kupevifte i tilegg?

7ern står inne for vinteren. 5ern bruker jeg. har ikke så veldig lyst å kjøre den i saltet men er nesten nødt. uten bil hvis ikke..

Skrevet

Jeg synes det er greit å kunne bruke bilen til alt. 93mod 318is med snart 300 på telleren, starter hver morgen og bare går og går og går..... Fruen pendler 10mil pr.dag :P Men arbeidsbilen derimot! Skifta nettopp motor i den! VAG :twisted:

Skrevet

Til dere som lagrer om vinteren. Tar dere ut batteriet?

Lite igjenn på forsikring viss ikke alarm er i orden. Skjedde nesten det med søskenbarnet mitt. Batteiet var tomt å alarmen gikk ikke når det blei gjort innbrudd i bilen. Innbruddskadene blei takstert til 32 000 ,- Lite å få igjenn på forsikring siden den kun gjaldt viss alarm var i orden.

Er det sånn at dere parkerer i september også står den der til april utn å bli startet?

Jeg pleier å starte snøskuteren om sommeren bare for la den gå litt på tomgang.

Samme med sykkelen om vinteren :)

EDIT: Startet min idag når jeg kom hjem fra jobb. Morsomt å se at tanken fortsatt er full, enda det er 12 uker siden jeg fyllte den sist. Kjekt med 1 måned jobb og 14 dager fri. Sparer km :D

Skrevet
dum tråd, alle er vel ute og ligger sidelengs nå når snøen har kommet?

Snøen har smleta bort her oppe :( Bare is nå.

Tråden kunne vært lagt i Tulletråden ja.

Skrevet

Bilen min hadde stått siden torsdag i særs mange minusgrader og en del snø,kostet den i dag,vrei om nøkkelen og den kom etter et kjærkomment "vrrr,vrrr,vrroom" :)

518i ftw! den er faenmeg en av de mest takknemlige sliterne jeg noengang har eid! Fryktelig seig å varme opp da,så blir kalde turer innover.

Nå skal den få montert egen kontakt til blokkvarmer,så den (Birger) slipper å stå på tomgang flere minutter mens jeg skraper is og lager kaffe.

Skrevet

Dum tråd?? Er du teit eller? Skal love deg at hadde jeg hatt en strøken E34 B10 Alpina 4,0 eller en E28 M5 så skulle jeg holdt dem så langt unna snø og salt som overhodet mulig! [-X

Skrevet

Dum tråd?? Er du teit eller? Skal love deg at hadde jeg hatt en strøken E34 B10 Alpina 4,0 eller en E28 M5 så skulle jeg holdt dem så langt unna snø og salt som overhodet mulig! [-X

selvsagt, men de fleste her har vel en bmw som bruksbil?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...