Gå til innhold

Pedi's BMW E28 Alpina B7 TurboKat... Garasjeprat 18/1 s337


Pedi
 Share

Anbefalte innlegg

Ser her ja, nå begynner til å falle på plass her!

Hva som er igjen nå forresten? Har du noe aning på når den er ferdig? :)

Er endel igjen, masse små detaljer som skal på plass. Hadde tenkt å "debutere" på Right On i Haugesund 9. Mai, med mindre "Låven-treffet" kommer før dette...

Nydeligt Pedi :) Likte godt den to delte fargen på speilene og svart blanke griller :)

Dette blir den fineste og råeste E28`n jeg vet om ;)

Takk for de fine ord Christian... (Men du kjenner jo kun to E28er - min og Per Øivinds, hehe... ;) )

Herlig bil - og en fantastisk jobb som er lagt ned! :applause:

Takk, begynner å ligne noe nå....

tøfft !

hvordan ligger det an med støtfanger ? :)

Sliter med å få tak i ny nummerplate. Men har heller ikke funnet noen som har en brukt en. Rart, så mye E28 deler/delebiler som finnes rundt om - og ikke en eneste en har liggende en brukt nummerplateholder/deksel. En som er oppegående vel å merke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal undersøke litt jeg ! :) rart hvis det ikke er noe irundt her !

Good! Det er litt rart ja, at det ikke skal være noen som har en pen plate liggende/stående på en delebil...

Hei Ivar.

Blir bra dette. Godt jobbet. :)

Godt nytt år.

Takk for det, godt nyttår til deg også!!

Har kun en ting å si:Herregud å fin denne blir også det arbeidet som blir lagt bak...Denne må jo bli 100 ganger bedre en ny.Alltid moro å følge med her :) .

Bedre enn ny er den ikke, det er en gammel bil med nye deler. Så den blir vel så god som den kan bli håper jeg.

fy faen.

8)

Ohyes, 2013 blir et bra år! Kanonbra som alltid.

Thanks!

Hva kan man si som ikke allerede er sagt her? .... Imponert! Du setter en standard her som vi andre må slite med å strekke seg etter :applause:

Takk for det Dralle, er morro å høre! Men ta nå ikke munnen full, du har lagt lista rimelig bra høyt selv - du vet jeg følger godt med på prosjektet ditt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ut svigermors bil i dag, så da ble løftebukken ledig. Så i dag fikk bilen sitt første drag av 2013-luft.

Tok noen dårlige bilder (skulle gjerne hatt meg et foto-kurs, ser jeg...) av en uvasket bil.

Håper dere liker de like godt som meg... Nothing more nå desverre, men det var det jeg hadde...

IMG_0011-1_zps4bb70809.jpg

IMG_0012_zps018edcc2.jpg

IMG_0005-1_zpsfc19b932.jpg

IMG_0004-1_zps45450e5d.jpg

IMG_0002-1_zps934a6b23.jpg

Smalt likegodt passasjerstolen i samtidig... ;)

IMG_0014_zpsae96f761.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...