janerik171187 Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Som de sier i sport. Gå for gull De stripene "skal" skrike litt. Syntes gull var best jeg
Margarus Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Jeg ser også nå at mulig sort blir flr mørkt. Gull er bankers. Sølv er en vinner da dem drar me seg felgene også!
Pedi Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Sølv har litt samme effekt som svart, den blir litt mer clean - bare at sølv viser igjen... Gull er mer kontrasten og konseptet til Alpina. Damn, snakk om valgets kvaler.... Er jo lettere å bli enig med kjerringa om navn på ungene enn dette!!!
Ottesen Design Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 For å ta den tekniske/praktiske løsningen her, så trenger man ikke gjette og synse seg fram til et resultat, tror det beste er å lage noen utsnitt i de respektive fargene og stikke ned og montere de for en fargetest? Da kan man se i inne/ute/sollys hva som faktisk fungerer På samme måte som man ser at lakken gir bilen et annet inntrykk enn man så for seg inni en garasje når den kommer ut i sola. Samme er det nok med dekoren sitt samspill med fargen på bilen. Kan komme ned i morgen med litt dekor i forskjellige farger?
BmwDieselPower Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Din bil er ikke Alpina produsert, den er PEDI produsert! Sett ditt eget preg på den;)
Pedi Skrevet Mars 25, 2013 Forfatter Skrevet Mars 25, 2013 Din bil er ikke Alpina produsert, den er PEDI produsert!Sett ditt eget preg på den;) joda, men feks alle E30/36 M3er som blir ombygde får somregel ///M-tingogtang... Samme er det jeg tenker, med Alpina dekoren. Tror Haakon i Ottesen Design har en god ide her...
BmwDieselPower Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Skjønner den, men tenkte på farga jeg da;) Finn en farge som passer til fargen på bilen:) Edit: syns stripene skal være der:)
i2000 Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Du kan jo ha stripene i røyksølv, hvis det finnes som tape. Røyksølv siden du har sølvfelger. Da vil det gå mer i ett med lakken uten å være spesielt prangende.
terminator Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Blei bra med felgene på, men det visste me jo Ikke lett dette med stripene.. var heilt enig med deg at svart blank var det rette, men etter å ha sett bilder med sølv og gull, hmmm.. var jo jævlig stilig det også
Lars-Nord Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Ble ikke noe enklere dette her. Løsningen må være at du bygger to biler til;-)
ealoken Skrevet Mars 25, 2013 Skrevet Mars 25, 2013 Ble ikke noe enklere dette her. Løsningen må være at du bygger to biler til;-) tommel opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå