tommyheimberg Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Steike for en drømmeplass... stoor garasje asfaltert tomt oog stoor plen!, hold oss oppdatert!! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Grattulera åpna butikk du då? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mort Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Må få påpeika at du får verdens beste nabo rett øve veien kystpartiet sjøl... Pedi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Oh, I know... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Se her ja. Dette blir det spennende å følge med framover. Er det lov å spørre hvor mye du betalte for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Om det er garasje relatert så må du jo dele det med oss ihvertfall, lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Skjer det noe her da? Hvordan går det med nytt hus osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 fantastisk flott plass du har fått deg. blir nok bra den garasjen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 5, 2014 Share Skrevet Oktober 5, 2014 Jesus for en tråd! oO satt oppe i hele natt for å lese gjennom! klokka 05.00 fant jeg ut at jeg måtte legge meg, var jo meningen at jeg skulle sitte oppe hele natta! men joda! også var det på'n igjen i dag har virkelig ikke ord for hva du har gjort og fått til! oO det er helt rått! Pedi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 Takk, jeg har ikke vært god på oppdateringsfronten siden bilen ble klar. Jeg har egentlig bare brukt bilen, og vært på 11 treff i sesongen 2013/2014 - kjempemorro! Nytern og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Da har jeg lest igjennom hele tråden! Å må si at dette er noe av det råeste jeg har sett/lest. Å få tid til noe sånt med så mye familie og annet. Hat's of for you!) Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 :-s :-s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 :-s :-s WHAS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Hørte noen rykter om den skulle taksenkes ? Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Hørte noen rykter om den skulle taksenkes ? :O :O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå