Gå til innhold

hvilken ville du ha valgt av bmw x6 35d eller F10 530da?

hvilken ville du ha valgt?  

68 stemmer

1. 1. hvilken ville du ha valgt?

• BMW X6
      31
    • BMW F10 530
      37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var nu skjermer bak i den 7'ern jeg linka til på finn....

Trur nu du vil kose deg i den X6'ern, er jo en fin vogn og sikkert med alt av det du måtte ønske deg :)

Jeg hadde nu ikke vært i tvil, hvis jeg måtte ha valgt i mellom de to bilene du har linket til. Og hvit bil er og blir aldri noe fint, i alle fall ikke på en standard bil...

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sjekk Top Gear sitt review av X6, så velger du nok F10 (Sesong 14, episode 7), de skryter ikke akkurat av kjøreegenskapene og annet div., da den ikke klarer noen bakker de prøver den på (vinterføre, gress) ;p Jeg ville selv valgt F10'en om jeg var i dine sko og skulle velge mellom de to, da helst med M-sport. X6 tror jeg er en vanskelig bil å selge videre senere. Hvis jeg skulle hatt en X, hadde det blitt helt soleklart en X5, finnes ingen grommere SUV! Hvis problemet er at alle du kjenner kjører X5, så kan du jo gjøre din råere, med eksos, felger etc ;)

Skrevet

Min bror kjøpte en av de aller første X6 xDrive35d som kom til Norge, men selv han besinnet seg og kjører idag (etter et kort intermesso med en Range Rover TDV8) en ny X5 xDrive30d (E87). Han går mye på jakt og når det ikke engang var fornuftig plass til hunden bak i X6´en ble den hurtig byttet ut. X6 konseptet er helt håpløst... :roll:

Skrevet
AT Bil er så seriøs at det er ikke er noe problem der ifra. tilsammen har hele familien min og kjente per soner kjøpt over 30 biler fra dem i løpet av siste 5 år.

AT bil kommer jeg til å holde meg langt unna i allfall! Jeg kjøpte A6en der brukt og for det første:

*Helga etter bilen var kjørt hjem til Arendal gikk girkassa adundas, AT bil ved Tore Bjørn var svært vanskelige når det kom til garanti! De ville bruke min forsikring til å dekke dette, og at jeg skulle ta egenandelen på 16000,- selv! Etter trusseler om advokat og heving av kjøp så ble vi enige om at de dekket 10000 og jeg 6000! Greit nok men jeg måtte likevel ut med penger fordi de solgt en bil som ikke holdt mål!

*Bilen blei levert på vinterdekk i Mai med sommerdekka stablet i bagasjerommet(skulle faen meg ikke gått an en gang), måtte selv skifte dekk da jeg kom hjem! Vi varslet flere dager i forveien vår ankommst helt fra Arendal, likevel så stod bilen innerst i lokalet og var støvete og skitten utvendig og innvnedig!

*Jeg fikk kun med en nøkkel, men de skulle skaffe den andre! Jeg har aldri fått noen annen nøkkel og de bortforklarte hele tiden ting og tang rundt dette! En bruktbil skal leveres med ett sett nøkkler, men ga de tydlelig vis beng i. Måtte selv til Audi i Arendal å kjøpe en ny nøkkel

Så kort sagt så vil jeg holde meg vekk derifra, mulig de har peiling på å selge BMW men Audi bør de holde seg LANGT unna [-X

Skrevet

Hvit F10 med gromme hjul og senk kan ikke bli feil! Men hva med forslagene om 7serie? den er seriøst grom!

X6 har jeg aldri likt... men, den skiller seg mer ut enn F10... som både er positivt og negativt! "Footballer´s car"

ps: jeg stemte X6

Skrevet

Enig med Fredrik i denne tråden.

X6 er et håpløst og bortkastet konsept. Hvorfor ha coupetak på en suv?

Blir veldig liten plass innvendig og dermed veldig upraktisk!

Å det verste for min del er jo at proposjonene på designet blir helt feil slik at det bare ser helt merkelig ut, nei takke meg heller da til X5 viss man på død å liv skal ha børstraktor.

F10 derimot er en utrolig fin og praktisk bil rett og slett :wink:

Skrevet

Å det verste for min del er jo at proposjonene på designet blir helt feil slik at det bare ser helt merkelig ut, nei takke meg heller da til X5 viss man på død å liv skal ha børstraktor.

totalt uenig.... x6 ser helt rå ut.

Når man snakker om upraktisk, en 3 serie coupe er mer upraktiskt, kun 2 dører, men ingen som klager på det.

Hadde jeg hatt valget mellom e92 m3 og x6 hadde jeg gått for x6, av den grunn at jeg bor i Norge og jeg vil aldri få brukt potensialet i m3en. X6 der i mot er laget for å cruise med, har firehjulstrekk som passer fint med vinterføret og den ser mye mer ekslusiv ut en m3 for ikke kjennere.

Dessuten synes jeg argumentet med at X6 er upraktiskt er dårlig, dette er noe man er fullt klar over når man handler bilen, og har man barnefamilie og hund så kjøper man ikke x6 eller coupe bil.

Så x6 foran 530 så sant man ikke har brukt for den praktiske 530 gir i forhold.

Skrevet

Når man snakker om upraktisk, en 3 serie coupe er mer upraktiskt, kun 2 dører, men ingen som klager på det.

Hadde jeg hatt valget mellom e92 m3 og x6 hadde jeg gått for x6, av den grunn at jeg bor i Norge og jeg vil aldri få brukt potensialet i m3en. X6 der i mot er laget for å cruise med, har firehjulstrekk som passer fint med vinterføret og den ser mye mer ekslusiv ut en m3 for ikke kjennere.

Dessuten synes jeg argumentet med at X6 er upraktiskt er dårlig, dette er noe man er fullt klar over når man handler bilen, og har man barnefamilie og hund så kjøper man ikke x6 eller coupe bil.

Akkurat det jeg også ville si, men du sa det for meg :)

Skrevet
se 5-6 poster over meg?

Sorry, såg det nå ja!

er nok enig med deg! Den kan umulig være så latterlig dårlig som TG skal ha det til..

Men fortsatt et tullete konsept da!..

Synes du ikke den ser litt bøllete ut? En bil skal jo ikke bare være fornuftig :)

Skrevet

Min bror synes også at X6 ser helt rå ut og det var også den bilen han først og fremst hadde lyst på. Han er i tillegg i den situasjonen at prisen spiller en mindre rolle... han kjøper den bilen han har lyst på. Når X6 så viser seg å være direkte upraktisk å leve med... kun fire seter og bagasjeplass på størrelse med en Golf... blir det for dumt. X5 er alt X6 er og litt til... og det ble avgjørende for min bror.

Jeg er av en helt annen tradisjon når det gjelder biler. Jeg liker ikke X-modellene... de er for dyre, for offensive, for korpulente... og for upraktiske. I min verden er de alminnelige xDrive modellene i Touringversjon langt bedre biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...