Pal Ostgard Skrevet November 14 Forfatter Skrevet November 14 På 13.11.2025 den 13.03, RF91 skrev: Ha du plana om nåken spesifikke treff neste sesong? Hadde vore gøy å fått sett bilen live ein dag 😎 Var på Landstreffet til BMW klubben i Skien i år,men har lyst til å dra til Rudskogen til sommeren hvis det blir treff der med BMW klubben og/eller E30meet. Har ikke oversikt over alle treff enda men blir jo noe lokale cars and coffee og lignende også. sveigis reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Savnet koppholder i sommer,så det ble utbedret nå😀 Litt kryssfiner som ble trekt om med alcantara og 3D printet innsatser,liten men praktisk oppgradering😀 sveigis og HakonLimseth reagerte på dette 2
sveigis Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Ble fint.😊 Skal lure på hvor mange ganger jeg har vært inne og sett på denne bilen din … Altså drømmeoppskrift på e21 : -Den er koksgrå -Den har M20b25 -Soltak Alt har denne som står i mine drømmer .😊 Håper jeg får sett den live en gang og slått av en prat . Nå er jeg bastant og kan oppleves kvalm her ,men en e21 som er laget som dette ,slår det meste av tre serier både e30 ,e36 osv osv . Pal Ostgard reagerte på dette 1
Pal Ostgard Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden (endret) 1 time siden, sveigis skrev: Ble fint.😊 Skal lure på hvor mange ganger jeg har vært inne og sett på denne bilen din … Altså drømmeoppskrift på e21 : -Den er koksgrå -Den har M20b25 -Soltak Alt har denne som står i mine drømmer .😊 Håper jeg får sett den live en gang og slått av en prat . Nå er jeg bastant og kan oppleves kvalm her ,men en e21 som er laget som dette ,slår det meste av tre serier både e30 ,e36 osv osv . Jeg har jo hatt E30-E30M3-E36 også men det var E21 som var førstegangsbilen og har alltid hatt lyst til å bygge en i voksen alder og gjøre alt det jeg hadde lyst til men ikke muligheten til når jeg var ung. E21 er jo mere sjelden å se enn E30 og E36 og det gjør det jo litt ekstra moro. Jeg håper jo å få luftet den enda mer neste år så kanskje vi sees😀 Her bilen som startet interessen for E21 min del😀 Endret 11 timer siden av Pal Ostgard sveigis reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå