KenB Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Var en tilfeldig tur innom finn å snoket, fant en flott 2008, 3 dørs 118d og klarte ikke la være å gå for fristelsen. Bilen har 143hk, full M-pakke og 6gir. Syntes bilen er helt rett interiør messig, har alltid vært en motsander av treverk i en bil, men når jeg ser denne live blir jeg usikker. Valnøtten er ganske mørk og gir en fin kontrast.. Den får bli, det eneste jeg har på tapeten er å bytte antenna på taket til en kortere sport. Har også liggende 18" M6 felger, men liker og de medfølgende 17" M felgene (på bildene), hva tror folket? Kanskje noen vil teste dem på en rask photoshop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Gratulerer med ny og ikke minst pen bil! Enig med deg angående interiøret, syntes det passet bra til resten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Nice!! Nesten akkurat slik "min" E81 skulle sett ut Syntes treverket var fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Helt enig i Superbeetle, det treverket passet faktisk gankske bra til resten Nydelig 1 serie!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Pen bil ja,men min er finere Min står i gården om noen dager.Lager da en tråd.Msport og all utstyr som går ann å få tak i..Følg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Hva slags bremser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Desember 28, 2010 Share Skrevet Desember 28, 2010 Knallfin bil! Jeg synes også at treverket passer fint på din bil. Er litt usikker på de M6-felgene. Har ikke sett en 1-serie ennå som jeg synes de er fine på, men det er kanskje fordi at de jeg har sett har hatt for lite innpress, så de stikker litt for langt ut. Hva er innpresset på dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Hva slags bremser? Er bare et bilde av hva slags felger han skal ha Tror ikke en 118d har slike bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Gratulerer med fin bil. Jeg syns treinteriør ofte passer fint i biler og det passet bra på denne 1ern også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Gratulerer med meget fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 29, 2010 Share Skrevet Desember 29, 2010 Gratulerer med meget fin bil! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Pen bil! Gjør seg veldig men en takkantspoiler på disse bilene! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Ja denne vakke gærn for å vere 1'er Fin bil!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Desember 30, 2010 Share Skrevet Desember 30, 2010 Fin 1'er du fant deg! En takspoiler er en av de modsene som gjør seg best i forhold til pris! Synes overgangen fra taket til bakvinduet er kjip originalt! Har vel sett værre treverk også, men personlig så synes jeg 1-Serie er litt for sporty/nett til å ha treverk. Det er vel mer akseptert fra 5 serie og oppover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå