Gå til innhold

Min 1'er ;)

KenB
 Share

Anbefalte innlegg

Var en tilfeldig tur innom finn å snoket, fant en flott 2008, 3 dørs 118d og klarte ikke la være

å gå for fristelsen. Bilen har 143hk, full M-pakke og 6gir. Syntes bilen er helt rett interiør messig, har alltid vært en motsander av treverk i en bil, men når jeg ser denne live blir jeg usikker. Valnøtten er ganske mørk og gir en fin kontrast.. Den får bli, det eneste jeg har på tapeten er å bytte antenna på taket til en kortere sport. Har også liggende 18" M6 felger, men liker og de medfølgende 17" M felgene (på bildene), hva tror folket? Kanskje noen vil teste dem på en rask photoshop?

ulzwv86rig3exrwnyjtx.jpg

ib9pmd5ayncxy9235b19.jpg

qxgsi3zyemz92wz6yx1j.jpg

bosish4qqblzbb30a28k.jpg

tdkxn262ibxm8blevz6l.jpg

r6eyc0gjd0ykj7iyqskm.jpg

ubfcv3xj6rua8yrt3z3t.jpg

0c0xludemz55vhzemz37.jpg

50q8q6rl1zk30vp4juan.jpg

23l90hzcgw15i7h09hsp.jpg

imr6bt1cvugu8j4i0w5m.jpg

5hzehspjagzp3eb46var.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knallfin bil! Jeg synes også at treverket passer fint på din bil. Er litt usikker på de M6-felgene. Har ikke sett en 1-serie ennå som jeg synes de er fine på, men det er kanskje fordi at de jeg har sett har hatt for lite innpress, så de stikker litt for langt ut. Hva er innpresset på dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin 1'er du fant deg! En takspoiler er en av de modsene som gjør seg best i forhold til pris! Synes overgangen fra taket til bakvinduet er kjip originalt!

Har vel sett værre treverk også, men personlig så synes jeg 1-Serie er litt for sporty/nett til å ha treverk. Det er vel mer akseptert fra 5 serie og oppover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...