-Martin- Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Takk så mye for hyggelige tilbakemeldinger vedr. reisebrevet..! Har vært stille her lenge nå... Ikke så mye har skjedd den siste tiden heller, hyppig vasking og kjøring er vel det eneste som står i loggboka siden sist. Jeg har dòg vært på Autoslalom med BMWCCN Øst og Banekjøring på Rudskogen med Trackday.no Begge eventene har blitt filmet, her kommer først en kort/teit film fra Autoslalomen... Videokameraet jeg har er et temmelig nytt HD-kamera, men når jeg lager filmene i Pinnacle Studio 15 så blir de bare i 480p oppløsning. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Hvilken tid kjører du på i Autoslalomen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Det ble rundt 1.08 Men siden det var første ordentlige tur i autoslalom så er det nok rom for forbedring..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Liker det jeg ser Martin! Har prøvd denne bilen, og jeg må si den falt i smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Takk for det mister! Kanskje på tide å oppdatere litt her, har jo skjedd litt siden sist... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Nå ble jeg nysgjerrig! Fortell! Sent from my Android HD2 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Oktober 17, 2011 Share Skrevet Oktober 17, 2011 kjempebra reisebrev Martin! Å nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super_sala Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Helt konge bil du har Bremsene ser spinnville ut og jeg kan bare forestille meg gromlyden fra sekseren sammen med BMWP eksos! Veldig bra reisebrev også, gøy å se bilder fra en sånn guttetur Et par spørsmål bare, hva koster den takspoileren? Finner den ikke noen sted Leste også i tråden din at du vurderte å bytte felger for en stund tilbake, hva med BMWP der også? Synes dobbelteker 269 er råstilige, har sett de live! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Denne var da veldig snasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Grætis med dagen som var. Ringte deg mens jeg var i Hønefoss her om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Oktober 20, 2011 Share Skrevet Oktober 20, 2011 Denne stod sammen med 1 serien min på gardermoen parkering,inne på P11.tok bilder.Skal legge de ut snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 21, 2011 Share Skrevet Oktober 21, 2011 eeeh....okey? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Oktober 22, 2011 Share Skrevet Oktober 22, 2011 Problemer Wicky124???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 njaaah...problem og problem... "denne stod..." også skal du legge ut bilde senere...? jaja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 njaaah...problem og problem... "denne stod..." også skal du legge ut bilde senere...? jaja Nå må du være grei wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå