wicky124 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 hmm...since im a bigger man...så skal jeg innrømme at jeg mistolket innlegget til "bmw Cab"... haha... my bad...so no...noo problemo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hyggelig at det er litt liv her inne selv om det er lenge siden jeg har kommet med noe mer "footage"... I løpet av sommeren har jeg bare kost meg og dullet med bilen. Noen banetreff har det også blitt. Rudskogen, Våler og SS2 på Gardermoen har blitt rundet noen ganger. Gjennomsnittlig rundetid på Rudskogen ble 1.50.xx, det er jeg fornøyd med! Bilen har jo et ganske standard understell så det frister hemskt mycket med et KW v2/v3 understell...! Gikk til innkjøp av Federal RS-R "Gateslicks" i Juli og er pr. nå meget fornøyd! Godt grep under de fleste forhold, men på en varm solskinnsdag med 25+ i skyggen så overoppheter de fort etter 3-4 Runder. Bremseklosser har blitt byttet. Jeg fant også ut at Meyle-klosser ikke egner seg til banekjøring. (Hint: De satt bak) 1 uke gamle klosser skal rett og slett ikke se slik ut. (Hint: Gamle Meyle til venstre...) Kjøpte meg et par meter med 3M Di-Noc Karbonfolie og fikk kledd interiørlistene. Meget fornøyd med resultatet! Takk for titten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Grætis med dagen som var. Ringte deg mens jeg var i Hønefoss her om dagen... Takk for det! Kan ikke huske å ha sett deg ringe, men jeg hadde uansett vakt i Stavanger... Denne stod sammen med 1 serien min på gardermoen parkering,inne på P11.tok bilder.Skal legge de ut snart Det stemmer, som jeg sa til Mads (316) så var jeg i Stavanger, hadde vært artig å se det bildet du tok njaaah...problem og problem... "denne stod..." også skal du legge ut bilde senere...? jaja Ingen fare, bilen er det fortsatt jeg som passer på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Ringte deg på et eller annet privatnr som jeg rotet frem på telefonkatalogen...! Ble fint med carbonlister! Og carbonfelger bak, hahaha. Ser slik ut pga bremseklossene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Aha, det er et fiktivt nummer som er opprettet for å betale for Iphonen min Bakhjula ser ut som om de nylig er pulverlakkert men ikke bakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Denna blei feit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Jeg som har tatt det bildet, eller? Artig med en oppdatering. Bilen din er knallfin! Ble fint med karbonfolie også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 WOW Utrolig rått med karbon, hvr kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 ta diffusoren også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Da kommer det noen bilder som jeg tok noen uker tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbern Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hvordan får man av listene innvendig? Bare å bende de av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hvordan får man av listene innvendig? Bare å bende de av? Jeg tror i alle fall det for de to som sitter på dørene og den som sitter på dashbordet. Hvordan det er med midtkonsollen er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Se der ja.. Det var stilig! Synd du ikke stod der når jeg kom! Grom den 1-ern din også, er den så orange eller lyver bildet? -Listene på dørene og dashbordet er som "ogee1" sier bare å dra rett av. På dørlistene er det en liten utsparing nederst for å få tak i lista. -Lista rund girpaken får du løs ved å ta av girbelgen også bare "røske" bestemt opp. -Lista rundt askebegeret får du ikke av uten å demontere hele midtkonsollen, men du får vippet den litt opp -og da er det ganske lett å kle den med folie. ogee1: Ang. bildet fra vålerbanen så husker jeg ikke helt hvor jeg har det fra, men tydeligvis bimmers. Så det er absolutt ikke utenkelig at du er fotografen bak. Isåfall håper jeg det er ok at jeg tok det i bruk her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 ta diffusoren også... Finn et bilde av en som har gjort det så kanskje du overbeviser meg...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 ogee1: Ang. bildet fra vålerbanen så husker jeg ikke helt hvor jeg har det fra, men tydeligvis bimmers. Så det er absolutt ikke utenkelig at du er fotografen bak. Isåfall håper jeg det er ok at jeg tok det i bruk her. Bare morsomt at noen bruker bildene mine! Jeg syntes det var noe kjent med det, og etter litt leting fant jeg det på harddisken min. Første gangen jeg tok bilder, så jeg husker jeg slet litt med alle innstillingene. Da var det greit å ha en fotogen bil å knipse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå