T. Thøgersen Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Ser ut som det er riktige oppgraderinger det der. R-dekk neste? God tur, kos deg og "keep it on the black stuff!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2012 Takk for det! Kjøpte meg Federal Rs-R ifjor sommer, så de sitter på fortsatt. Det bildet av sommerhjulene er tatt ifjor vår Gleder meg virkelig til å se hvilke forskjeller jeg merker fra ifjor med Standard runflat-dekk, originalt M-sport understell og standardklosser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Kommer nok til å bli en virkelig fin tur. God tur og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet Mars 14, 2012 Share Skrevet Mars 14, 2012 Hørtes ut som en morsom tur. Bilen din er jo perfekt for slikt!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 vi skal også prøve å få laget en film med tull og morro samt seriøs bilkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 15, 2012 Share Skrevet Mars 15, 2012 Ser bra ut, og ser ut som dere får perfekt kjørevær! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2012 Tror det blir en seig dag på jobb i morgen...! Får nok bare ha noe å henge fingrene i denne helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 ja da drar vi i morgen.. huff så lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BilBruker Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 ja da drar vi i morgen.. huff så lenge til Håper dere koser dere på vei til Tyskerlandet, gleder meg til ringkveld med video og bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Synes jeg så bilen stå parkert hjemme hos deg nå nettopp? Startet nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Det stemte nok det ja! Reiste i 19 tiden! Har hatt en knallers dag med heeelt konge vær og sinnsykt mye gromme biler. Noen ulykker som har kortet inn kjøretiden litt, bla. en DKW som brant opp og en GTR som stupte over rekkverket.. http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=25392 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 20, 2012 Share Skrevet Mars 20, 2012 Blir ikke det veldig dyrt å bytte autovern da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setra Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Ferrari 458 slayer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 25, 2012 Share Skrevet Mars 25, 2012 Ferrari 458 slayer... Enhver frisørbil høggd, er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Ferrari 458 slayer... Hehe, joa! Var vel noe litt annet når du tok den grå 458'en mellom ExMühle og Bergwerk. Det har vi faktisk bevis for på filmen fra frontruta di! -Skal purre på Fredrik ang. opplasting av den! Kan forøvrig rapportere om at ringturen var helt knall! Å booke en 2-dagers Trackday i slutten av Mars er ganske spenstig. Sitat arrangør Darren Langeweld: "I think we can get away with it" -og det gjorde vi jaggu! For en flaks vi hadde med været. ikke antydning til skyer noe sted og ca. 15 grader midt på dagen. Vi filmet en god del med GoPro-kamera i alle mulige vinkler og stillinger, så når jeg får sortert og redigert litt så kommer det selvsagt noen snutter. Dere får klare dere med en liten noen få bilder imens... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå