leholtet Skrevet Oktober 12, 2014 Share Skrevet Oktober 12, 2014 Stilig variant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Har side-skirt noen funksjon siden det har det "sporet" eller er det bare til pynt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Flott reportasje av turen deres og to flotte 1ere! Dere må gjerne sende en PM når dere begynner å planlegge neste tur nedover. Har utrolig lyst til å slenge meg med jeg og en kompis. Begge med 1ere nå! Hvordan holdt performance bremsene på banen i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Hallo Martin! Lenge siden sist. Snubla over denne tråden i går. Ser du gjorde en del med bilen din i fjor. Gromt! Blir helt mo i knea av der Ring photos. Ser ut som en knall tur. Noen planer for trackday der nede i år? Vi har snakka om muligheten for DN på høsten, men jeg er litt skeptisk til været på den tida. Hilsen Trond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 11, 2015 Share Skrevet Mai 11, 2015 Pent ratt.. Likt mitt BLir det ringen i år da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 22, 2015 Share Skrevet Mai 22, 2015 Skal si for en finfin bil! her må det følges! hvordan gikk det med performance bremser på bane? nettop kjøpt inn selv! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 (endret) da martin ikke er så god på å svare kan jeg svare for han.. han har sliti litt med varme bremser men etter været på de dagene og kjøringa på de dagene er det å forvente.. samtidig som performance fangeren ikke har noen bremskjølings kanaler Ebc yellowstuff klossene hans varte 1 banetreff på rudskogen og 1 dag på ringen.. så da gikk kvelden på å få tak i nye klosser andre dagen. jeg har samme bremsene selv og har ikke noe annet en god erfaring.. holder mere enn nok bare legg litt penger i klosser) Endret Juni 7, 2015 av Papperboy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 7, 2015 Share Skrevet Juni 7, 2015 Ok Blir ikke så mye bane på meg til å begynne med før understellet kommer i hus, så blir zimmerman klosser og skiver til å starte med Papperboy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå