Gå til innhold

Min BMW 130i Performance (Masse nytt + Nürburgring trackday S.19)

-Martin-
 Share

Anbefalte innlegg

"Autobahn" er en felgvoks fra Swissvax med mye teflon som gjør at den tåler mye påkjenninger fra alskens som veien har å by på.

Til lakken din kan jeg varmt anbefale SV(Swissvax) Shield eller Concorso. De gir deg ekstremt fin glans kombinert med god holdbarhet!

Ellers så har SV et rimeligere alternativ som er laget spesiellt for moderne BMW lakk, den ligger på rundt tusenlappen...

En ting som er viktig å huske er at selv om prisene virker stive for disse voksene, så er de utrolig døye ved riktig bruk..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg slenger opp en film fra banekjøring på Vålerbanen med Trackday.no 16. April...

Et lite bilde som er stjålet fra 316 sin tråd om samme banetreff..

ut3q.jpg

Sliter med samme problem som Mads (316), at Youtube ødelegger kvaliteten på klippet, men det er ikke sååå ille!

Bilen imponerte egentlig ganske mye, både kraft og kjøreegenskaper var over forventning, så dette var en god oppvarming til Ringen i Mai..! Bare 17 dager igjen til det også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja måtte påpeke det litt... Bare så synd at Moviemaker reduserer fil kvaliteten så jævlig, er liksom ikke noe poeng å bruke et HD kamera når sluttresultatet ser ut som en 2 år gammel mobilvideo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbelsukk....!

Var på veg hjem fra jobb idag da noe bedritent hendte.

Møtte en diger tømmerbil som blunket desperat med lysene mot meg, 2 sekunder senere ser jeg at ut under lastebilen kommer det et digert malingsspann (Tomt), tipper det var et 15 liters spann.

Det ruller og hopper over i mitt kjørefelt, jeg bremser det jeg er kar om, men treffer spannet i ca 45km/t med et helvetes smell..!

Resultatet var heldigvis snillere enn jeg hadde fryktet, ingen skader i fangeren, kun lakk.

Dog ufattelig kjedelig at man ikke bare kan ha en strøken bil..! Det må alltid skje noe dritt!

1h966rs1xu7tkle1gmad.jpg

i3bvbr90y57ypt5b126k.jpg

rropcodt12hveabhximq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...