BMWsideways Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Heftigt? Få høre deres meninger! Hva slags felger og hvilken leppe er det der BTW?
awt Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Sikker på det er en M3? Isåfall har eieren gjort det han kan for å bevise det motsatte.
Endre Hånde Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Min er Hellrot, og jeg liker den fargen. Bilen over er ingen M3. Leppen er vel en sak fra Rieger som passer vanlig front og ikke M3/M-pakke.
BMWsideways Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Har nå sett tråd om bilen på et forum ifra statene og sitter nå ihvertfall en m3 motor under pansret.
Eirsan Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Har nå sett tråd om bilen på et forum ifra statene og sitter nå ihvertfall en m3 motor under pansret. Er motorsport lister Og disse kom vell til M3 gt(?)
BMWsideways Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... 86&page=13 Studer disse bilene! Fineste bmw farga, spør du meg
316 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Thomas her inne har hellrot M3... ELENDIG bilde men!
ingard Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Har nå sett tråd om bilen på et forum ifra statene og sitter nå ihvertfall en m3 motor under pansret. Er ingen M3 for det. Og USA modellene av e36 M3 har ikke samme motorer som i europa. De er levert med mye mindre effekt.. Det ligner jo ikke litt på en m3.. Jeg synes ikke felgene var spesielt heftige, og da er det vel ikke så mye igjen å synes. En vanlig sedan. Her er en grom en; Lyktelistene kunne jeg klart meg uten da.
Mikael-B Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Hellrot er en kjempefin farge, HVIS den er godt holdt ( dvs. korrigert og vokset jevnlig).
Dirty Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Hadde den fargen på 328n, den kan se oransj ut i noen lys. skulle ønske den var enda dypere
BMWsideways Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Var en europeisk m3 motor. 3,2. USA versjonen ser ut som en vanlig m52 motor... BBS felger er så vanlig. Ser mye bedre ut med fem eika! HEFTIGT ENDRE!
Robin L Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 dritfet farge. passer e36 godt iaffal. har sansen for e36 coupe/ cab egentlig. de andre er dritstygge imolarød er og fett synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå