bmwtussan Skrevet September 17, 2016 Forfatter Share Skrevet September 17, 2016 Var å hentet hjem denne godsaken. Men 3 år stillstand på låven hadde satt sine spor, var ruskete gange på den, litt lys + abs + et vindu som ikke var helt go. Men får vel liv i alt igjen. Få sveist litt rust nå så får vi prøve på en eu kontroll. RF91, Freakshow, danskiii og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 E24 er nydelig!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Ja gleder meg virkelig til denne er eu godkjent, slik at man får skilter på å brukt den litt. 3 serien blir bare brukt, har ikke hatt tid å arbeidslyst til å gjøre noe mer med den. (Men får nå i alle fall brukt litt dekk på den) Skal dra å hente meg noen Rial Daytona felger i morgen. Kjekt å ha noen å bytte i når man blir lei et sett. Å så kan de jo se bra ut på 6 serien også. Men må nok få bredere ringer, slik som de som er på bilde av 6 serien her har fått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 8, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2016 Var å hentet felgene i dag. Var snar å smøre de inn med malingsfjerner slik at jeg fikk bort den mørkeblå fargen på sentrene. Må kjøpe meg en til boks med malingsfjerner slik at jeg får bort all klarlakken fra ringene også. Er det noen som vet plasser hvor man kan få kjøpt ringer til disse felgene. Jeg har bare funnet en plass i Tyskland. Og der er det bare 2.5" som er største bredde på 18" ringene. Da blir de bare 9.5" brede, så skulle ha fått tak i ca 3.5" ringer til 2 av de også. Felgene heter Rial Daytona Race Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2016 Da var endelig Hartge motoren ferdig betalt å hentet. Skal få noen til å se over denne før jeg setter den inn i E21 til neste år. Tror dette blir veldig bra. Freakshow og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 (endret) Satt å kikket litt på Ebay, å da kom jeg over sotete blinklys bak til E24 Så da måtte jeg jo bare ha slike, da jeg ikke liker orange blinklysglass. Er det noen som har tips om hvilket lim jeg burde bruke for å lime disse til lyktene mine. (Blinklysglassene er limt originalt på lyktene fra før.) Endret Oktober 19, 2016 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Desember 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2016 Reg reima røyk på bruksbilen, så var å bråhandlet en E39 for å ha noe å kjøre med i vintersesongen. Men jeg merker at jeg har en falskluft lekasje i framkant under innsuget. Bilen er en 99 mod 520 noen som vet om kjente plasser som bruker å feile der, slanger heller lignende.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet Januar 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2017 Er det noen i nærheten av Drammen som har en original fjær foran til Bmw E39 å selge. Skulle helst ha hatt den i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 59 minutter siden, bmwtussan skrev: Er det noen i nærheten av Drammen som har en original fjær foran til Bmw E39 å selge. Skulle helst ha hatt den i går. @Djwik @Shattered ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 18, 2017 Share Skrevet Januar 18, 2017 Jeg har ikke noe løst liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 8, 2017 Forfatter Share Skrevet April 8, 2017 Da var bilene tatt frem fra vinterlagring. Har begynt å fikse litt småfeil som har kommet etter lagring. danskiii, Marius2002 og tpmek reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 Du har en bilpark som jeg liker veldig godt men et spm ,du har ikke vurdert en hel farge på e21en? Det hadde løftet helheten masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtussan Skrevet April 8, 2017 Forfatter Share Skrevet April 8, 2017 (endret) Joda det skal nok bli det også etter vært, men skal kr til alt. Har endelig bestemt meg for en farge på E21. "Bare Hartge motoren kostet jo en lakering" Men vi har et byggeprosjekt på gang der kona kommer fra i Caribien, så går litt kr den veien også. "Må jo ha en plass å sitte å drikke øl når man blir pensjonist" Også er jeg litt glad i motorsykler, så har jo blitt noen av de også der nede. Å det koster jo noen kr det også. Å så har vi jo de andre bilene mine i Norge også som drar noen kr. Må nok prøve å konsentrere meg om en bil i gangen tror jeg, hvis jeg noen gang skal bli ferdig. Endret April 8, 2017 av bmwtussan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet April 8, 2017 Share Skrevet April 8, 2017 Oi du :). Litt å pusle med da ja Åhh hus der nede ...Deilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet April 9, 2017 Share Skrevet April 9, 2017 Du kan selge eksos anlegget til 635n til meg så har du litt penger til lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå