TRF Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Da har jeg målt vakum også. Det står helt stabilt på -0,9 kg på hele turtallsregisteret. Kan legge til at det er null problemer med motoren over 2800-3000 omdreininger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2015 logging logging logging.. samt verifisere sw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Juli 1, 2015 Share Skrevet Juli 1, 2015 Software er verifisirt at den er helt standard. Hva skal jeg logge? Kan godt sette den på verksted, men dem vet jo ikke hva de driver med, og jeg har kun INPA og bmw scanner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 hey, vurdere å kjøpe en E34 94 mod 525tds.. som er gått 412.000km. register og kjede bytta på 398.000km.. følger me evrymod, og 3" eksos.. blir det bra me større intercooler og 1.2 bar ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2015 Det blir aldri bra med evrymod. ArneR reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 okei, hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 okei, hvorfor ikke?Fordi det er en jallaløsning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2015 Fordi evrymod gjør eksakt det samme som om du skubber lokket på pumpa bakover... du ser ikke at det har blitt en ny trend heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 okei bort me den! TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 såg i ei gruppe på facebook, at det va nån som hadde fådd knekte råder pga evry mod... er powerbox ett bedre valg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 1 stk m47 topp på vei til ebb for overhaling, litt porting og stivere ventilfjærer. Her skal det lades Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 såg i ei gruppe på facebook, at det va nån som hadde fådd knekte råder pga evry mod... er powerbox ett bedre valg? Nei, samme ulla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2015 Powerbox er samme ulla, men tro det eller ei, ikke like ille. Med det mener jeg at powerboxen ikke slår inn flatt "over hele linja" som evrymod gjør. Dog, knekte råder tror jeg ikke var direkte evrymod sin feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 okei, ka du mene eg ska gå for da på tdsn? bare større turbo å intercooler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå