Alpejohn Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Men vil ikke det bety at alle som selger bytte turbo, eller overhalt da.. Får dem fra fabrikken? Da tenker jeg utelukkende på seriøse aktører, sånn som GIK osv. De får vel overhalte turboen fra fabrikken, og leverer inn gamle? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
togga Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Jeg kjøpte ny original Garret-turbo fra GIK for et par år siden. De sa også det samme som TRF, at deler ikke finnes tilgjengelig fra Garret så de som selger "overhalte" Garret-turboer mest sannsynlig har brukt uoriginale deler (såfremt det ikke er Garret selv som har overhalt de da...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Hvem forhandler Vnt turboer som er overhalte av Garrett selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Det har jeg ikke en oversikt over. Jeg skaffer både nye og "garrett overhalte". De som ikke er tatt av garrett selv er bygd opp med uoriginale kopi deler (stort sett "kina deler"). Eneste er at du får et pakningssett som passer, da dette er likt med andre garrett turboer. Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Hvem forhandler Vnt turboer som er overhalte av Garrett selv? Tror GIK leverer, de kunne hvertfall levere det de kalte fabrikk overhalt, mener også de sa at det var garret selv som overhalte. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet August 17, 2015 Share Skrevet August 17, 2015 Keviiin93: De eneste som kan overhale VNT turboer er Garrett selv (de har dog et slikt senter i UK iallefall). Dette fordi man ikke får deler løst, fordi Garrett ikke ønsker at 3dje part skal overhale siden kalibrering av VNT er noe svært få har utstyr til. Så lenge det er en slik overhalt går det jo fint. x25touring: Indre lekkasje test / returmengde test. Du trenger et sett til dette (eller lage noe greier selv, men du trenger uansett proppene). Biltema har. vSkal bilen bare stå og gå på tomgang en stund, for så å se om mengden er lik i alle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 17, 2015 Forfatter Share Skrevet August 17, 2015 Sørg for driftsvarm først. Deretter tomgang ja. Den trenger ikke være lik, det er hvor stor variasjonen er du skal følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe12 Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Hei Har du trf sluttet å selge tuning deler ? Får ikke tak i deg på mobil eller mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Sikkert ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet August 18, 2015 Forfatter Share Skrevet August 18, 2015 På ingen måte. Kan ikke se å ha ubesvart mail, men jeg nåes på :info@trf-performance.no Produktene må uansett monteres hos en av våre forhandlere, ta da gjerne direkte kontakt med Hans Marius på : tuning@quickfix.no for et tilbud til din bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Sørg for driftsvarm først. Deretter tomgang ja. Den trenger ikke være lik, det er hvor stor variasjonen er du skal følge med på. Ok, takk for svar Hva mener du forresten med proppene? Er litt grønn på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 De niplene som står i toppen av dysa, det er der returdiesel går og det er den du skal måle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Har noen av dere et bilde av hva jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 søk på "diesel tester Commonrail" på Biltema så får du opp en rød koffert som inneholder alt du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 (endret) http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Motor/Dieseltester-common-rail-2000022690/ har du antagelig en bil som blir verre å starte når varm, og umulig når det er skikkelig kaldt ute. [...] men skyldes som oftest en defekt injektor som har “for stor indre lekkasje" Om jeg leser det riktig, har man slike symptomer er det verdt å sjekke, er det noe annet som skal tilsi det er interessant å undersøke dette? Endret August 18, 2015 av hanzhe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå