Gå til innhold

ikkje kjøp denne bilen 323 E46 MB auto

jarle.t
 Share

Anbefalte innlegg

+1

Slike advarsler liker jeg!

Enig der! Liker at folk som kjenner bilen, legger ut slike advarsler. Jeg for min del hadde aldri kjøpt en 323 som har gått 248 000km med en bak som er styggere enn Tande P. i tanga, til 146 000 kr. Er det ikke litt rart at bilen bare har sunket 13 000kr, fra 164 000km til 248 000km?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 years later...

det står at bilen selges for kunde, men jeg tror denne kunden er en av polakkene som jobber der

hahaha, kjøpte netopp min 318 D 2006 m-tech dær ! eller 2 måneder siden, nå må jeg skifte en gåen bærekule som er helt ødelagt... og hoved kupevifta gneller...

han sa han solgte den for en kunde til meg også (daniel het selgeren)... men fyren som kom å viste meg bilen var en polak som var dårlig i norsk og sa de solgte den for han, og han var ''mekaniker'', en mekaniker som tydelig vis ikke kan kobble opp strøm til sideputene i seten og fungsjons knappene i rattet... som også manglet airbag...

var regn når jeg så på den og hentet den, når den tørket merket jeg boblet på de svart lakkerte speilhusene, og støv under lakken på taket, noe du bare ser når bilen er tør...  de nekter å fikse feilene untatt bærekulen den skulle de fikse.... kommer til å gå videre med saken til alt blir dekt men anbefaler Apsolutt ikke mb auto import, de har også utrolig dårlig rykte blant de andre særiøse bilforhandlerne rundt i bergen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen jeg kjøpte måtte de ta tilbake, men de sluttet å ta telefonen så jeg bestemte meg for å møte opp der med bilen. satt meg på kontoret til sjefen og nektet gå før saken var løst. Det tok litt tid, men jeg fikk pengene tilbake.

En av polakkene som jobbet der kjøpte bilen etterpå og hadde den et års tid før den ble lagt ut for salg i gjen som "selges for kunde"

En dag havnet jeg bak denne bilen hjemme i Haugesund og kjørte etter den og blinket med lysene, fikk stoppet den og snakket med sjåføren som da nettopp hadde kjøpt den i Bergen. Jeg ba han sjekke denne tennpluggen som stod skeivt i.

Traff han igjen et par uker senere og det viste seg denne pluggen ikke var fikset, han var ikke opplyst om det selv om jeg ga klar beskjed om dette til MB da jeg leverte bilen tilbake.

kjøperen endte opp med å fikse dette for egen regning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...