Gå til innhold

Nürburgring tråden

SSM
 Share

Anbefalte innlegg

Helt enig her Magnus. For mitt eget vedkommende satser jeg endel mer i leie-Swiften enn det jeg har gjort i mine egne/privat biler, nettopp fordi jeg nok føler meg rett og slett tryggere i en bil med ordentlig bur, bra stoler og belter. Og ikke minst dekk og bremser.

Ringen er moro uansett. :)

Jepp, Ringen er morro uansett! (Jeg også har jo hatt dieselpurka utpå og kosa meg med det også. Men da kjører man også deretter :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til forsikring selskapet å sa jeg skulle til Tyskland og måtte ha slikt green card, så fikk jeg det i posten. Det er for å vise at man har gyldig forsikring på bilen. At den ikke dekker det om du krasjer på ringen har vel ikke så mye å si, det står på sidene til ringen at de "skal" se at du har det.

Men om du blir stoppet av politiet, så er jeg rimelig sikker på at de har lyst å vite at du har forsikringen i orden. Og hvis du har et green card med deg da, så blir den saken mye enklere.

Aha, det var nytt for meg.. Man lærer stadig noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg lurer på og siden dette er Nurburgring tråden så spør jeg her!

Jeg ser med stor misunnelse på alle dem som har fått bilde av seg og bilen i action på ringen men så har det seg slik at til sommern så skal E90en og jeg få utfolde oss på ringen og da vil jeg har noen bilder av dette! Er det folk som står og tar bilder for så å selge dem etterpå eller må jeg plassere kvinnfolket med speilrefleksen langs banen ett sted :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en ting jeg lurer på og siden dette er Nurburgring tråden så spør jeg her!

Jeg ser med stor misunnelse på alle dem som har fått bilde av seg og bilen i action på ringen men så har det seg slik at til sommern så skal E90en og jeg få utfolde oss på ringen og da vil jeg har noen bilder av dette! Er det folk som står og tar bilder for så å selge dem etterpå eller må jeg plassere kvinnfolket med speilrefleksen langs banen ett sted :wink:

Det står folk å fotograferer over alt. Kom hjem idag etter å ha vært en uke på ringen. Har funnet en haug med bilder av oss på banen via denne siden.

Du må som regel betale for å få bildene i high res uten vannmerke.

http://www.ringportal.nl/en/photography

IMG_7908.jpg

ZF-10059-71505-1-002.jpg

IMG_7177.jpg

IMG_7176.jpg

IMG_6412_Touristenfahrten_03092011.jpg

ZF-10059-71505-1-001.jpg

touris_03092011_990_20110904_1403907434.jpg

Det siste har jeg planer om å kjøpe og henge på veggen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...