MagnusA Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Helt enig her Magnus. For mitt eget vedkommende satser jeg endel mer i leie-Swiften enn det jeg har gjort i mine egne/privat biler, nettopp fordi jeg nok føler meg rett og slett tryggere i en bil med ordentlig bur, bra stoler og belter. Og ikke minst dekk og bremser. Ringen er moro uansett. Jepp, Ringen er morro uansett! (Jeg også har jo hatt dieselpurka utpå og kosa meg med det også. Men da kjører man også deretter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Jeg ringte til forsikring selskapet å sa jeg skulle til Tyskland og måtte ha slikt green card, så fikk jeg det i posten. Det er for å vise at man har gyldig forsikring på bilen. At den ikke dekker det om du krasjer på ringen har vel ikke så mye å si, det står på sidene til ringen at de "skal" se at du har det.Men om du blir stoppet av politiet, så er jeg rimelig sikker på at de har lyst å vite at du har forsikringen i orden. Og hvis du har et green card med deg da, så blir den saken mye enklere. Aha, det var nytt for meg.. Man lærer stadig noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 kjørte godt innenfor marginene jeg da ealoken, du vet, du var der nede sammen med meg jeg har ikke lyst å sette bilen i rekkverket og kjører deretter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 jepp, kjekt med marginer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Det er en ting jeg lurer på og siden dette er Nurburgring tråden så spør jeg her! Jeg ser med stor misunnelse på alle dem som har fått bilde av seg og bilen i action på ringen men så har det seg slik at til sommern så skal E90en og jeg få utfolde oss på ringen og da vil jeg har noen bilder av dette! Er det folk som står og tar bilder for så å selge dem etterpå eller må jeg plassere kvinnfolket med speilrefleksen langs banen ett sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 6, 2011 Share Skrevet September 6, 2011 Det er en ting jeg lurer på og siden dette er Nurburgring tråden så spør jeg her!Jeg ser med stor misunnelse på alle dem som har fått bilde av seg og bilen i action på ringen men så har det seg slik at til sommern så skal E90en og jeg få utfolde oss på ringen og da vil jeg har noen bilder av dette! Er det folk som står og tar bilder for så å selge dem etterpå eller må jeg plassere kvinnfolket med speilrefleksen langs banen ett sted Det står folk å fotograferer over alt. Kom hjem idag etter å ha vært en uke på ringen. Har funnet en haug med bilder av oss på banen via denne siden. Du må som regel betale for å få bildene i high res uten vannmerke. http://www.ringportal.nl/en/photography Det siste har jeg planer om å kjøpe og henge på veggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 jævli kul den bilen din da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Til info, så er det en side på Facebook der mange hobby/amatørfotografer som legger ut bilder, eller du kan spørre om noen har bilder av din bil der. Søker du på "Touristenfahrer Fotos Nürburgring" kan du "bli medlem" der. Ellers har man jo www.frozenspeed.de , www.ring-bilder.de, eller google. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 På denne siden http://www.ringportal.nl/en/calendar kan du velge dag i kalenderen, så får du opp alle fotografene som har lakt ut bilder fra den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 digger de ringen bildene yngve!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Tøffe bilder, det er visse plasser som gir litt mer actionpreg da, karusellene er populære, her er et blinkskudd av meg i lille karusellen der jeg satser brukbart:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 jævli kul den bilen din da digger de ringen bildene yngve!!!! Takk takk. GeRo: Sinnsykt tøft det hjulløftbildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 GeRo: Sinnsykt tøft det hjulløftbildet. Bare så synd att det er så lenge siden de hjula har vært på Ringen, at det gror mose på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Ellers har man jo http://www.frozenspeed.de http://www.ring-bilder.de Ring-bilder glimter også til med noen magiske bilder innimellom Som dette av "Hybriden" til en værste kompis: (Og for å fyre litt oppunder tidtaking eller ikke: Den har gått 7,32 BTG i år ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Du kan jo nevne hastigheten opp mot Angstkurve også, Magnus..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå