Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Unnskyld? Vennligst forklar meg åssen du klarer å få en E34 520 automat ned på 0.8 på mila? : p

Da motorveg var tema så ser ikke jeg på det som veldig vanskelig :) Selv 535i'n klarer det om man kjører jevnt og trutt.

BMW oppga forøvrig i sin tid bilen med et forbruk på 0.65liter pr. mil når på jevn kjøring, da med automat :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld? Vennligst forklar meg åssen du klarer å få en E34 520 automat ned på 0.8 på mila? : p

Da motorveg var tema så ser ikke jeg på det som veldig vanskelig :) Selv 535i'n klarer det om man kjører jevnt og trutt.

BMW oppga forøvrig i sin tid bilen med et forbruket på 0.65liter pr. mil når på jevn kjøring, da med automat :)

Jeg har klart 0.86 med pinglekjøring nedover i Sverige, det var med min gamle 520 med manuell kasse. På blandet pinglekjøring fikk jeg den til nød under literen. Skal du klare noe mindre skal du kjøre som bestemor tror jeg :P

0.65 er jo i allefall helt uaktuelt, det er jo bare latterlig. Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nektet bilen å starte med -20 blå ute. På med stilongs og buss til jobb.

Volvoen tok også kvelden..idag tidlig... nekta å starte i minus 22... stått ute siden kl 15 igår... Men var nok strøm der..tror glødepluggene begynner å bli dårlige...Femmern fyra med engang...

Både E90en og E34en starta i 20 blå i dag, helt uten problem. Begge er også tyske biler uten Cold clima pakken :) Føler ikke mye savn etter den pakka der egentelig...

Bensin femmern starta med engang... og dieseltreern din er nok "noe" nyere enn volvoen min som har passert 335kkm... og med glødeplugger fra 2001..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nektet bilen å starte med -20 blå ute. På med stilongs og buss til jobb.

Hæ? Skal jeg la være å anskaffe meg en slik da? 3'ern har aldri nektet å starte! Gidder ikke hvis den skal bli kranglete på årstiden det er mest av her i landet!

Fått fyra børsja nå. Går som ei klokke. Har bare vært småkjøring denne uka med alt av varme på max. Så det har nok bare vært litt lite lading til batteriet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merker min er bittelitt seig i oppstart faktisk(kjinner litt tregt) er vell pga batteriet ikke er helt topplada går jeg ut ifra. litt mye hemoroidegrill, bakrutetråder og subwoofer på småkjøring er vell ikke optimalt :P

starter helt normalt etter jeg har kjørt et par min men. hjelper vell med litt varme i olja og.

siden det var snakk om forbruk her så prøvde jeg å kjøre så forsiktig som mulig på langkjøring(ikke motorvei). klarte komme nedi 0,6 i følge måleren. skal i følge bmw klare gå på 0,56 så syns ikke det var galt. men var mye jobb å kjøre sånn.

noen som vet om noen som har prøvd den der motorflush olja på biltema? hadde vell kanskje vært en tanke å prøvd på bilen siden den har såpass med km og gått så mange timer :P må vell være litt avleiringer etterhvert.

finner den ikke på nettsida eller katalogen på nett enda, kommer sikkert med neste katalog egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min 318tds med glødeplugger fra 1996 (jeg har servicehistorikken liggende) fyrer i -33 uten varmer. Den ser litt begredelig ut på utsiden, men inni er den god som gull. Litt som eieren :D

Kjøpe, noen? Bilen altså :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...