Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Vet denne er nevnt tidligere i tråden men det står at bilen tilkalla hjelp selv...Trodde ikke det SOS greiene virka i Norge jeg

http://www.abcnyheter.no/motor/2014/03/31/forerlos-bmw-krasjet-og-ringte-politiet-selv

Det virker ! Trykte på den i 7ern til en kompis å den ringte. Han trykte febrilsk på alt av mulige knapper men det gikk ikke å legge på. Så måtte bare beklage å si det som det var.

Er vel sånn at evt ranere ikke skal kunne avbryte samtalen.

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ! Trykte på den i 7ern til en kompis å den ringte. Han trykte febrilsk på alt av mulige knapper men det gikk ikke å legge på. Så måtte bare beklage å si det som det var.

Er vel sånn at evt ranere ikke skal kunne avbryte samtalen.

Sent from space using Tapatalk -

  

joda SOS knappen er aktiv i norge, og den kobler seg direkte til tlfnr 02800...

Så bra egentelig da, for det virket ikke for noen år siden. Husker vi hadde en diskusjon her på Bimmers i 2011 da jeg hadde kjøpt min E90 og lurte på hva denne SOS knappen var til, dengang var det kun Tyskland, Storbritanina og USA som hadde ett system for dette og hvor det virket :) Er jo en sikkerhet egentelig så dette er jo bare bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett av få domener jeg har "godtatt" på adblock er bimmers.no, og det er kun fordi jeg bruker nettsiden såpass mye att den kan godt vise meg litt reklame for å ha mulighet til å fortsette å "holde seg oppe". Reklamebanneren har vært der en stund btw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...