Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøvekjøre en E92 320cd x-Drive LCI i marga. Smågleder meg litt, kan bli litt av en skitrekk-cruiser det.. :)

Skrevet

Hadde egentlig bestemt meg for noen vinterhjul jeg skulle kjøpe imorgen, men sjekket finn og fant noen kulere nå som jeg ringte på. Han skulle til Oslo imorgen og kunne ta de med, men var en annen som hadde ringt på de også som han ikke hadde pratet med, så han skulle ringe han opp igjen før han sendte melding til meg. Sitter her spent og håper på melding om at han kommer nedover, så får jeg sende mail om at det ikke blir noe med han første.. Ååh..

Skrevet

Noen som så på Torsdag kveld fra Nydalen nå akkurat?

Hva faen slags sang var det Zelzzzer spillte på bass? Kommer faen ikke på det, irriterende når man egentlig vet det godt.

Skrevet

Jaha! Da har jeg stått i garasjen i to dager og shina bilen, er litt lei kan du si. Men så blei bilen strøken også da, så strøken at nå kvier jeg meg for å ta den ut av garsjen!

Den får stå til regnet har gitt seg iallfall :wink: Også jeg som hadde lovet å besøke bestemor i morgen å greier, får enten tjuvlåne bilen til dama eller bare finne fram sykkelen, Hehe! :lol: Kan jo bli spennende det, har ikke brukt den sykkelen siden 10. klasse, i 2005 eller noe :wink:

Skrevet

Kom den søte jenta med ei stor eske med diverse sånne kjeks her nå, og så har jeg ikke cash på meg :(

Kan bli deppa av mindre..

Så, hva du forteller er at så snart du ser en søt jente blir du overmannet av trangen til å bruke penger? :?

Interessant konsept.

Eller er du bare ekstra hektet på kjeks? :)

Skrevet

Kom den søte jenta med ei stor eske med diverse sånne kjeks her nå, og så har jeg ikke cash på meg :(

Kan bli deppa av mindre..

Så, hva du forteller er at så snart du ser en søt jente blir du overmannet av trangen til å bruke penger? :?

Interessant konsept.

Eller er du bare ekstra hektet på kjeks? :)

Ærlig talt, begge deler :oops:

Skrevet
hva er det å finne på i bodø om dagen? Er på jobb her

Ete fisk :P

Eller henge ut i sentrum og håpe at du får øye på den fantastiske kjærra mi :mrgreen:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...