Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Cool. Får ut ræva på den og da. Lett. Er jo såklart 1 bar overtrykk
S.Hafsmo Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Subaru er best på firehjulstrekk Min Legacy var helt rå også. Hadde den i 2 vintere, måtte aldri bruke spade... Tror jeg skal ta et bilde og legge ut her, hver gang jeg drar min ivrige kamerat ut av snøen, i sin Subaru Legacy.
Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Subaru er best på firehjulstrekk Min Legacy var helt rå også. Hadde den i 2 vintere, måtte aldri bruke spade... Tror jeg skal ta et bilde og legge ut her, hver gang jeg drar min ivrige kamerat ut av snøen, i sin Subaru Legacy. Der tenker jeg det ble stille her ja..
-Erik- Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Sjekk på YouTube. De er ustoppelige i snø og folk driver med overraskende mye off roading med dem (kjører opp veldig bratte bakker uten noen ekstrahjelp, samt at de med riktige dekk vil være nærmest ustoppelige i gjøre også).Kanskje den mest komplette bilen som finnes i verden... Da utgår Cayenne, siden ikke leveres med manuelt i vanlig utgave - og når den gjør det i GTS-utgave så er den ubrukelig senka og med sportsgummi som ikke duger offroad... Jeg selger Subaru til daglig så har fått litt innsikt i det ustoppelige 4wd systemet. Tror ikke folk flest er klar over hvor stor forskjell det kan være på 4hjulsdrift. Subaru er helt rå på dette Quattro...
flonoen Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32710770 Han glemte å lakke alt!
noekult Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Subaru er best på firehjulstrekk Min Legacy var helt rå også. Hadde den i 2 vintere, måtte aldri bruke spade... Tror jeg skal ta et bilde og legge ut her, hver gang jeg drar min ivrige kamerat ut av snøen, i sin Subaru Legacy. Jeg snakket om min erfaring med min bil, kanskje din ivrige kamerat ikke kan kjøre bil
Kvasi Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32710770Han glemte å lakke alt! Hadde sikkert ikke råd til mer.
Fredrik 90 Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Forester og Legacy har like stor sjanse for å kjøre seg fast som alle andre firehjulsdrevene personbiler, høres jo ut som de er uovervinnelige i snøen jo Faren til en kompis har Forester Turbo, stygg som faen men går godt. Bestefar hadde Legacy før og den satte man seg fast med i for høy snø da det pakka seg under bilen, men ved fornuftig herjing så gikk det greit i dypsnø http://www.tv2.no/underholdning/broom/a ... 97310.html Denne så jo faktisk veldig kul ut, håper bare den kommer med bensin også
Fredrik Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Endelig fredag! Something for the kids this weekend....
Thomaz Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Haha for jo kjørt seg fast med alt bare man vil eller er uheldig Noen som husker, kan finne den reklamen med han som prøver å bortforklare at han står i klesskape?
S.Hafsmo Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Jeg snakket om min erfaring med min bil, kanskje din ivrige kamerat ikke kan kjøre bil Hehe, jeg bare tuller med deg. Han er nok bare i overkant ivrig. Kjørte meg fast selv, 3-4 ganger i fjor vinter. "Må bare prøve" er siste tanken som streifer skallen før man vrir skuta rett uti skogen.
rublings Skrevet Februar 3, 2012 Skrevet Februar 3, 2012 Jeg snakket om min erfaring med min bil, kanskje din ivrige kamerat ikke kan kjøre bil Hehe, jeg bare tuller med deg. Han er nok bare i overkant ivrig. Kjørte meg fast selv, 3-4 ganger i fjor vinter. "Må bare prøve" er siste tanken som streifer skallen før man vrir skuta rett uti skogen. "Famous last words" som det heter. Samme som "how hard can it be"
Anbefalte innlegg