Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Subaru er best på firehjulstrekk :) Min Legacy var helt rå også. Hadde den i 2 vintere, måtte aldri bruke spade...

Tror jeg skal ta et bilde og legge ut her, hver gang jeg drar min ivrige kamerat ut av snøen, i sin Subaru Legacy. :mrgreen:

Skrevet
Subaru er best på firehjulstrekk :) Min Legacy var helt rå også. Hadde den i 2 vintere, måtte aldri bruke spade...

Tror jeg skal ta et bilde og legge ut her, hver gang jeg drar min ivrige kamerat ut av snøen, i sin Subaru Legacy. :mrgreen:

Der tenker jeg det ble stille her ja.. :mrgreen:

Skrevet
Sjekk på YouTube. De er ustoppelige i snø og folk driver med overraskende mye off roading med dem (kjører opp veldig bratte bakker uten noen ekstrahjelp, samt at de med riktige dekk vil være nærmest ustoppelige i gjøre også).

Kanskje den mest komplette bilen som finnes i verden... Da utgår Cayenne, siden ikke leveres med manuelt i vanlig utgave - og når den gjør det i GTS-utgave så er den ubrukelig senka og med sportsgummi som ikke duger offroad...

Jeg selger Subaru til daglig så har fått litt innsikt i det ustoppelige 4wd systemet. Tror ikke folk flest er klar over hvor stor forskjell det kan være på 4hjulsdrift. Subaru er helt rå på dette :D

Quattro...

Skrevet

Jeg snakket om min erfaring med min bil, kanskje din ivrige kamerat ikke kan kjøre bil :)

Skrevet

Forester og Legacy har like stor sjanse for å kjøre seg fast som alle andre firehjulsdrevene personbiler, høres jo ut som de er uovervinnelige i snøen jo :) Faren til en kompis har Forester Turbo, stygg som faen men går godt. Bestefar hadde Legacy før og den satte man seg fast med i for høy snø da det pakka seg under bilen, men ved fornuftig herjing så gikk det greit i dypsnø :)

http://www.tv2.no/underholdning/broom/a ... 97310.html

Denne så jo faktisk veldig kul ut, håper bare den kommer med bensin også :)

Skrevet

Haha for jo kjørt seg fast med alt bare man vil eller er uheldig :)

Noen som husker, kan finne den reklamen med han som prøver å bortforklare at han står i klesskape?

Skrevet

Jeg snakket om min erfaring med min bil, kanskje din ivrige kamerat ikke kan kjøre bil :)

Hehe, jeg bare tuller med deg. Han er nok bare i overkant ivrig. Kjørte meg fast selv, 3-4 ganger i fjor vinter. ;)

"Må bare prøve" er siste tanken som streifer skallen før man vrir skuta rett uti skogen. :D

Skrevet

Hehe, jeg bare tuller med deg. Han er nok bare i overkant ivrig. Kjørte meg fast selv, 3-4 ganger i fjor vinter. ;)

"Må bare prøve" er siste tanken som streifer skallen før man vrir skuta rett uti skogen. :D

"Famous last words" som det heter. Samme som "how hard can it be" :mrgreen:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...