RS-Heggem Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Vi traktorgutter håndterer ca 2000-5000 kg med traktor og enda litt til! Med et velt kan traktoren drepe et menneske. det krever konsentrasjon, styrke og kunnskap for å kontrollere en traktor. tenk på det neste gang du får høre at du er svak, feig o.s.v Tenk på hva dere sier om oss traktorgutter. Vi er ikke feige, for vi klarer faktiske å håndtere ca. 4000 kg. fri vilje! kopier denne til din status hvis du er ein traktorgutt og er stolt av…
Jørgen Lie Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Kjøre fort rett fram er jo bare gøy i noen uker, presse litt i svinger derimot, går man aldri lei! Men jeg kjører stort sett fint på mc, gidder ikke ta livet mitt enda. Har planer om å overleve mitt første kræsj, håper det blir noen år til. Enig! Alle klarer og dra 200km/t +++ rett fram, men å presse sving/kjøre sving riktig, er mye mere moro og utfordrende! Håper du ikke tar livet ditt i det hele tatt jeg da, og heller aldri får oppleve ditt første kræsj
wicky124 Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Vi traktorgutter håndterer ca 2000-5000 kg med traktor og enda litt til! Med et velt kan traktoren drepe et menneske. det krever konsentrasjon, styrke og kunnskap for å kontrollere en traktor. tenk på det neste gang du får høre at du er svak, feig o.s.v Tenk på hva dere sier om oss traktorgutter. Vi er ikke feige, for vi klarer faktiske å håndtere ca. 4000 kg. fri vilje! kopier denne til din status hvis du er ein traktorgutt og er stolt av… hehehehe seriøst?
RS-Heggem Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Absolutt ikke. Var bare en status jeg plukket opp fra facebook. Syntes den passet godt inn her..
Larsinnj Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Kødder ikke med traktorgutta ass! Har kjørt traktor til skolen flere ganger jeg!
Sandersen Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Oyeah! da var serverne live for de som har forhåndsbestillt GuildWars2 ! 2år med venting over!
Tom K Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Vi traktorgutter håndterer ca 2000-5000 kg med traktor og enda litt til! Med et velt kan traktoren drepe et menneske. det krever konsentrasjon, styrke og kunnskap for å kontrollere en traktor. tenk på det neste gang du får høre at du er svak, feig o.s.v Tenk på hva dere sier om oss traktorgutter. Vi er ikke feige, for vi klarer faktiske å håndtere ca. 4000 kg. fri vilje! kopier denne til din status hvis du er ein traktorgutt og er stolt av… Tja...jeg pleier å kjøre vogntog på 50 000 kg , fri vilje får kjøretøyet bare med en idiot bak rattet
Fredrik Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Jeg bor jo i "flybyen" men sånt ser man aldri.. Helt rått!! Med tanke på tyngden på flyet og størrelsen på vingene skulle ikke flyet ha greid å letta fra bakken. Tenk for en motorkraft som er der for å kunne utføre den flyvningen.. Insane faktisk.. Mange som tror at de ikke har noe å by på, men det er altså så feil at.. Russiske ingeniører er blandt verdens beste. Problemet er systemet og rammebetingelsene de har hatt og delvis har. Det jeg virkelig har sansen for i denne sammenhengen er hvordan dårlige betingelser gjør ingeniørene ekstra kreative slik at de utnytter de mulighetene de har 110%. Sukhoi Su-27/35 er et godt eksempel på dette. Russerne har jo også absolutt levert varen i forbindelse med den internasjonale romstasjonen (ISS). De er idag også de eneste som har kraftige nok løfteraketter til å få bragt nye arbeidsmoduler til stasjonen. Amerikanernes romfergeprogram er som kjent avsluttet.
Skaar Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Håper du ikke tar livet ditt i det hele tatt jeg da, og heller aldri får oppleve ditt første kræsj Husker kjørelæreren på lett-MC sa at det finnes to typer motorsykkelførere: De som har kræsjet, og de som ikke har kræsjet enda. Tror kanskje dette var mer rettet mot ungdom med relativt mye kraft mellom beina i forhold til mopedister, men det stemte vertfall for min del. Hadde en ganske latterlig velt (for stor fart inn i 90 graders kryss, regn og glatt kjørebane). Men så lenge man kjører fornuftig så går det som oftest bra
-Erik- Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Feilkoder. Noen som kan forklare? 136 Idle Speed Control Valve 138 CAN Timeout Message 1
liffi Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36258619 Blitt rimelige disse E-klassene.. men kunne droppa litt av plastikken!
hypah Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Idle er tomgang, så kan jo være tomgangsregulator Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
noekult Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Jeg tenkte å dra til Torshov Bilrekvisita i dag for å kjøpe produkter for å fikse rust. Aldri gjort det før og tenkte bare å ta små rustflekker. Lurer på om noen her har tips til hvor/hvordan jeg kan skaffe lakk til bilen? Det er fargen Delfingrå. Tar også i mot tips for rustbehandling, hvis noen har det
fish Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 Jeg tenkte å dra til Torshov Bilrekvisita i dag for å kjøpe produkter for å fikse rust. Aldri gjort det før og tenkte bare å ta små rustflekker. Lurer på om noen her har tips til hvor/hvordan jeg kan skaffe lakk til bilen? Det er fargen Delfingrå.Tar også i mot tips for rustbehandling, hvis noen har det Tror faktisk du kan finne det på BilExtra.
Anbefalte innlegg