Marius2002 Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Jeg har aldri synes den var kul, og jeg var 14 år i 2004 og da midt i målgruppen for denne type styling Nei men det var jo det som var "in" og jeg synes da den var stilig og gjennomført. Synes enda den er meget gjennomført, men langt ifra noe jeg ville hatt eller synes nå er pent. Uansett så er det one of a kind, og det er litt kult.
wicky124 Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Morsomt å få tilbud om å bytte en http://www.finn.no/finn/boat/used/objec ... e=36831206 i s-klassen...sa jeg kunne bytte likt...da svarte han ikke mer...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Morsomt å få tilbud om å bytte en http://www.finn.no/finn/boat/used/objec ... e=36831206 i s-klassen...sa jeg kunne bytte likt...da svarte han ikke mer... Se der ja, DA hadde det blitt skikkelig Nordmann av deg Hus, unge og båt
Anders92 Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Er de turbokitene til 10k som dette http://www.tuning-import.com/produkt.ph ... =11&id=297 verdt pengene? Noen erfaringer? Hadde vært greit om det faktisk kan være en smal sak å grave 350-400 gamper ut av en m50b20 eller b25 som bare man kan kaste når det skulle gå føyken. -Såklart om det er mer holdbart enn at det ryker første uka!
M|Fjeld Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 De kitene funker ok, men pass på. Grenrøra har en tendens til å sprekke ved hardkjør
Anders92 Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Er det bare å kaste på, sammen med plugg i bunnpanna? Så lett som det kan se ut som? Er vinkling osv på grenrør optimal, eller vil det være bedre å sveise noe eget fra første stund?
M|Fjeld Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 Du må ha retur fra turbo til bunnpanne ja, evt kan du legge den inn ved regkjede deksel foran på motoren. Brukte en helg med et par timers skruing hver dag cirka. Vinkling på grenrør passer med bilen, men anbefaler deg og sveiset eget når du først er igang. Og ikke lad over 0.4 bar om du kjører uten en chip/sprut. Da får du tenningsbank og dreper stempelringer og andre ting som fort blir dyrt. 0.4 bar gir ca 250-270 en plass på b25 og funker meget bra EDIT: Var litt rask på avtrekkern her! Det grenrøret du får med i den pakka er solid og funker bra(støpejern)
fish Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Dattera mi i tenårene trengete en ny mobiltlf. iPhone var uaktuell pga pris og at hu ikke er flink til å ta vare på ting. (les 2 ødelagte iPod). Fant ut at jeg skulle sjekke ut Huawei Ascend P1 som har fått "ok" test. Gikk til Elkjøp hvor jeg så den var priset til 2295,- uten abonement. Spurte hva den ville koste med Telenor Komplett Kontroll, jo den kunne jeg få for 2495,- Javel, det er altså billigere å kjøpe en tlf uten abb og binding? Vel, hu på Elkjøp gadd ikke sjekke noe mere, så da går jeg ut fra det er slik det er. Jeg reiste hjem, logget meg inn på telenor.no og kjøpte Huawei'en for 299,- med Komplett Kontroll abb. (318,- inkl frakt).
Jørgen Lie Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Inn på teppet med tralla fylt opp med E85, eller Morten?
awt Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Tja, en 3-4 millioner uten at jeg hverken årsmodell, størrelse eller stand.
Anders92 Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Du må ha retur fra turbo til bunnpanne ja, evt kan du legge den inn ved regkjede deksel foran på motoren. Brukte en helg med et par timers skruing hver dag cirka. Vinkling på grenrør passer med bilen, men anbefaler deg og sveiset eget når du først er igang. Og ikke lad over 0.4 bar om du kjører uten en chip/sprut. Da får du tenningsbank og dreper stempelringer og andre ting som fort blir dyrt. 0.4 bar gir ca 250-270 en plass på b25 og funker meget bra EDIT: Var litt rask på avtrekkern her! Det grenrøret du får med i den pakka er solid og funker bra(støpejern) Men om jeg kjører på med f.eks chip som er satt opp mot oppsettet vil jeg kunne lade ut mye mer? Hadde isåfall sett for meg rundt 1 bar om det kan være holdbart uten de største og dyreste modifikasjonene?
Marius2002 Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Er detta en dyr båt?[ Bilde ] Er den gammel? Merke? Og størrelse? For meg ser det ut som en Princess eller Fairline, klarer ikke å trekke helt på linjene iforhold til Fairline, men likevel. Men dog veldig usikker, har en aning om at den er ca. 40-45 fot +-.. Mellom 2-4 millioner kanskje, alt ettersom hvor gammel den er og hvor pent den er holdt og merke. Samme som å spør hvor mye en bil er verdt uten å nevnte merke, årsmodell, modell og motor + kilometerstand (i båt går det på antall timer).
Anbefalte innlegg