Haukefer Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Menst jeg er sjukemeldt..... Sent from my iPad using Tapatalk HD
wicky124 Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 SKulle ønske jeg var sykemldt for "psykisk belastning"...da måtte jeg nyte været ute for å slappe av og roe meg ned...
Mexos Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Hjemme fra jobb pga. sykdom jeg og. It Sucks! Takk gud for MAX
awt Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Jeg er hjemme fordi det ikke er noen jobb til meg, med lønn såklart. Bare en uke igjen nå, så begynner jeg heldigvis på fire uker fri.
eeikenes Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Noen som har det awt.. Selv er skoledagen ferdig, og en prøve som må sees litt over til i morgen.
Haukefer Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Er heldigvis "bare" ett bein i hand som er knukket,så er liksom ikke syk Sent from my iPad using Tapatalk HD
Tzunami Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 SKulle ønske jeg var sykemldt for "psykisk belastning"...da måtte jeg nyte været ute for å slappe av og roe meg ned... Samme her! hadde vært utrolig godt å kunne slappe av i sola! men jeg sitter nå her og sulter og har ingenting å gjøre o_0
SofaKingFresh Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Har ALTFOR mye å gjøre. 3 leveringer igjen, montere bagasjeromsnett, legge om til sommerhjul og montere skvettlapper. Og flytte ALLE bilene på utsiden, for snart kommer sopebilen. Dette på... 2 timer. Gøy..
wicky124 Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 E39 530d eller w210 270cdi? E39 (pga mindre rust!) Med mindre w210 er facelift...Da hadde jeg valgt merca...spesielt om du ønsker enormt bagasjerom...
wicky124 Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Har ALTFOR mye å gjøre. 3 leveringer igjen, montere bagasjeromsnett, legge om til sommerhjul og montere skvettlapper. Og flytte ALLE bilene på utsiden, for snart kommer sopebilen. Dette på... 2 timer. Gøy.. Da er det godt du prioriterer å sitte på bimmers...
wicky124 Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 SKulle ønske jeg var sykemldt for "psykisk belastning"...da måtte jeg nyte været ute for å slappe av og roe meg ned... Samme her! hadde vært utrolig godt å kunne slappe av i sola! men jeg sitter nå her og sulter og har ingenting å gjøre o_0 Jeg har heller ikkeno å gjøre...så jeg later som jeg gjør masse i fare for å få nye oppgaver fra sjefen her....
SofaKingFresh Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 var ikke du selger Sofa? Klargjører Målet er å bli selger! Har ALTFOR mye å gjøre. 3 leveringer igjen, montere bagasjeromsnett, legge om til sommerhjul og montere skvettlapper. Og flytte ALLE bilene på utsiden, for snart kommer sopebilen. Dette på... 2 timer. Gøy.. Da er det godt du prioriterer å sitte på bimmers... Hva skal man si? Lunsjen må jo ut en gang og.
Tzunami Skrevet April 17, 2013 Skrevet April 17, 2013 Jeg har heller ikkeno å gjøre...så jeg later som jeg gjør masse i fare for å få nye oppgaver fra sjefen her.... si at du må ut og hjelpe en av budbilene, eller å rekognosere, og så kjøper du to kebabs på folkets og kommer hit var ikke du selger Sofa? Klargjører Målet er å bli selger! Da skjønner jeg synes det var mye jobb for en bilselger å være jobber meg oppover mot bilselger selv
Anbefalte innlegg