Larsinnj Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Men det er jo ingen ekte m5? Det er det jeg lurer på også. Vet at M3 E36 ikke fikk en "ekte M-motor" i USA og lurte på om det er samme tilfelle med M5 E28 da den har færre hk i amerikansk versjon. Er M88 i amerikansk M5 og, men lurer på om ikke dem har litt mindre kompresjon, pluss katalysator slik at effekten er mindre. Så man kan jo si at det er billigere å bytte 6 stempel, pluss eventuelt råder, og fjerne katalysatoren enn differansen man må legge ut for å få en euro-m5 med 286hk.
noekult Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Dubizzle siden var ikke gøy å se på :(Sent from my iPad using Tapatalk HD Blir lettere når man blir vant til det Men det er jo ingen ekte m5? Det er det jeg lurer på også. Vet at M3 E36 ikke fikk en "ekte M-motor" i USA og lurte på om det er samme tilfelle med M5 E28 da den har færre hk i amerikansk versjon. Er M88 i amerikansk M5 og, men lurer på om ikke dem har litt mindre kompresjon, pluss katalysator slik at effekten er mindre. Så man kan jo si at det er billigere å bytte 6 stempel, pluss eventuelt råder, og fjerne katalysatoren enn differansen man må legge ut for å få en euro-m5 med 286hk. Ja, det jeg lurte på. Om jeg får bilen på skilter med Euro-frontfanger, nytt instrumentpanel (til km/t) og modifisering av motor til Euro-spec's til under 200.000 kr. så bør jeg kunne tjene noen titusen på salg senere! Men, jeg legger fra meg kjøp/salgstankene om M5 E28. Kan ikke risikere å sitte igjen med bilen om noen faktisk ikke er interessert i å kjøpe bilen fra meg når jeg eventuelt kommer til Norge med den...
MSJ Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Folk som legger ut flere hundre tusen for E28 M5 er mest sannsynlig opptatt av originalitet. Jeg ville i hvert fall ikke hatt en M5 som var ombygd fra USA-utgave.
noekult Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Folk som legger ut flere hundre tusen for E28 M5 er mest sannsynlig opptatt av originalitet. Jeg ville i hvert fall ikke hatt en M5 som var ombygd fra USA-utgave. Ja, akkurat det. Har E28 M5 som en av de store bildrømmene og skulle jeg først bladd opp noen hundre tusen så ville også jeg selv valgt en mest mulig original Euro-bil (og gjerne de aller tidligste versjonene som ble bygget hos BMWs motorsportavdeling). Vi legger denne tanken død Bra jeg diskuterte litt her, for jeg var supergira på å gå og handle den bilen fortest mulig!
[space] Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Hvordan er det med forsikringspremier osv der nede da? Kjekt å ikke plutselig gå på en kjempesmell Hva med 964 turbo, eller Ferrari 550?
Thundercoil Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Denne videoen må dere se: http://www.side2.no/underholdning/article3656949.ece Et sosialt eksperiment der en en dame spør folk rett ut om de vil ha sex med henne. Og helt i slutten er det en mann som spør damer om det samme.
janerik171187 Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 e30 anyone? http://jalopnik.com/this-is-the-worlds- ... socialflow fæl.no
noekult Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 ":4csym8hg]Hvordan er det med forsikringspremier osv der nede da? Kjekt å ikke plutselig gå på en kjempesmell Hva med 964 turbo, eller Ferrari 550? Ferrari er overraskende dyrt (får lite brukbart under 400') og luftkjølte 911 koster voldsomt mye. Ble litt giret av Corvette C6, det er riktig type bil å terrorisere disse gatene med! Har sett en god del Lexus LS400 fra 90 tallet i dag. De var S-klassens svar. Syns de ser dritfete ut, skikkelig Yakuza med litt senk og felger Så faktisk to blodsenka som fulgt etter hverandre i dag, og det var awesome. 98 modeller koster ca 40.000, har 4 liters V8, ca 260 hk, skal være veldig komfortable og gjør 0-100 på 7,5. Tror jeg må ha en sånn for daglig kjøring hvertfall. Den bilen koster sikkert 200.000 kr i Norge... Sett litt på 2004-2005 E55 også, men eventuelle verkstedsregninger skremmer meg fra tanken (samme med Cayenne Turbo). Forsikring er rimelig og basert på bilens salgsverdi etter det jeg har skjønt...
ehrnst Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Denne videoen må dere se: http://www.side2.no/underholdning/article3656949.eceEt sosialt eksperiment der en en dame spør folk rett ut om de vil ha sex med henne. Og helt i slutten er det en mann som spør damer om det samme. hehe... spør de samme damene etter 4 mojito. Det er eksperiment det
hermanoo90 Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 ``Pussy costs money, dick is for free`` - Chris Rock (komiker)
Morty999 Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Men det er jo ingen ekte m5? Det er det jeg lurer på også. Vet at M3 E36 ikke fikk en "ekte M-motor" i USA og lurte på om det er samme tilfelle med M5 E28 da den har færre hk i amerikansk versjon. Er M88 i amerikansk M5 og, men lurer på om ikke dem har litt mindre kompresjon, pluss katalysator slik at effekten er mindre. Så man kan jo si at det er billigere å bytte 6 stempel, pluss eventuelt råder, og fjerne katalysatoren enn differansen man må legge ut for å få en euro-m5 med 286hk. feil amerikanske m5 hadde s38b35, med mindre komp, andre grenrør, dobbelt registerkjede, annet toppdeksel og pleniumsboks( litt både og med di) annen topp, og litt div rundtom. å få tak i "euro" stempler til en m88 er jo ikke akkuratt lett om det er det du tror..
Mattae Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 kunne ikke dratt på hyttetur med en 1 serie feks, er så dårlig plass i baksetene(syns a3 og golf er mye bedre på det) mye bedre i e90'n Nei. det er nok helt umulig å dra på hyttetur i en 1-serie, det går rett og slett ikke an. er trangt for 4-5 voksne i en 1-serie, det går faktisk helt fint baki en e90. Setet stilt inn foran slik jeg sitter normalt(nei ikke trødd langt bak) og med normal posisjon i e90'n sitter jeg med knena rett fram uten å være borti stolen. Får jo såvidt døra igjen her.... prøv den posisjonen der i 3 timer å se om det er godt.
SofaKingFresh Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Da putter du ikke 4-5 personer i en 1 serie. Noen ting er rimelig åpenbart. Man hadde heller ikke fått inn like mange + all bagasje i en e90. Det tviler jeg på.
Jørgen Lie Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Noen som ser på NRK sommåpent nå?? Der de har presentert Norges råeste gatebil??? Styggeste jeg har sett i år i all fall
Odd-M Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Jeg og en kompis vurderer en impuls-tur til Tyskland, evt. andre steder i Europa. Bortsett fra DTM, MotoGP og F1, er det andre store begivenheter, treff eller løp noen steder som kan være verdt å få med seg nå august eller september? Hvorfor ikke Oktober-festival? Ingen ølelsker? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Er det ikke trøblete med overnatting der så tett på festivalen?
Anbefalte innlegg