Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjent båt? :)

Jobber som den plagsomme sikkerhetsvakten på ISPS kaiene :)

Dina Star. Myklebusthaug som eiger den :-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Skrevet

OK GUTTER!! 

Show me some luuuve, nye Facebook-siden min :) :) https://www.facebook.com/bilentusiast

Skal oppdatere daglig med fete bilder, videoer og interessante nyhetsartikler, dette kommer til å bli awesome - lover med kryss på hjertet osv. :D

Hvorfor bruker du Bilentusiast.no som navn når du ikke har domenet Bilentusiast.no?

Skrevet

Det funker ikke. Har du lastet den opp, eller bare åpner du den på PC med nettleseren din?

Snakker du om Facebook-siden eller .no siden? .no siden er ikke opp og går enda, den jobber jeg med for tiden.

Skrevet

OK GUTTER!! 

Show me some luuuve, nye Facebook-siden min :) :) https://www.facebook.com/bilentusiast

Skal oppdatere daglig med fete bilder, videoer og interessante nyhetsartikler, dette kommer til å bli awesome - lover med kryss på hjertet osv. :D

Skal du selv produsere bilder/videoer og nyhetsartikler eller blir det ureglementert klipp & lim som med de fleste andre håpefulle på nettet? Jeg har sansen for din entusiasme... :)

Skrevet

Dina Star. Myklebusthaug som eiger den :smile:

Er du ombord nå? lå ikke Dyna Star til kai ved Florø fjordbase tidligere i dag? :P 

Skrevet

Er du ombord nå? lå ikke Dyna Star til kai ved Florø fjordbase tidligere i dag? :P

Jo, har Florø som base. Kommer vell inn imåro eller mandag igjen :)

Skrevet

Dæven, dør 99% av alle 18-åringer som kjøper BMW eller? Kommer jo til å koste minst 8.000,- for å ha en grei bil stående klar i et år.. :(

Skrevet

Dæven, dør 99% av alle 18-åringer som kjøper BMW eller? Kommer jo til å koste minst 8.000,- for å ha en grei bil stående klar i et år.. :(

Hvor gammel er du og hvor mye bonus har du?

Forsikringsprisene var ganske stygge i begynnelsen. Jeg begynte med å betale rundt 15000 kr. for kun ansvarsforsikring for en råtten diesel-Mercedes, nå, etter ca. 10 år med bil, er jeg nede i 4800 kr. i året fullkasko på E30en min. Det vil bare gå nedover i pris :)

Skrevet

Store E90'n min  :love:

Noen bilder fra da jeg kjørte hjem fra mine foreldre etter julefeiringen i år.

tn_2013-12-27%2012.23.19.jpg

tn_2013-12-27%2012.36.34.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...