flonoen Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 316: Verft og verksted pleier å være lokalisert onshore, av varierende praktiske grunner. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Kjent båt? Jobber som den plagsomme sikkerhetsvakten på ISPS kaiene Dina Star. Myklebusthaug som eiger den Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Dina Star. Myklebusthaug som eiger den Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Ah..! Har hørt navne før, men kommer ikke på koffer, hehe Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 OK GUTTER!! Show me some luuuve, nye Facebook-siden min :) https://www.facebook.com/bilentusiast Skal oppdatere daglig med fete bilder, videoer og interessante nyhetsartikler, dette kommer til å bli awesome - lover med kryss på hjertet osv. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 OK GUTTER!! Show me some luuuve, nye Facebook-siden min :) https://www.facebook.com/bilentusiast Skal oppdatere daglig med fete bilder, videoer og interessante nyhetsartikler, dette kommer til å bli awesome - lover med kryss på hjertet osv. Hvorfor bruker du Bilentusiast.no som navn når du ikke har domenet Bilentusiast.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Jeg har bilentusiast.no Edit: Fjernet mellomrom... Bleh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Det funker ikke. Har du lastet den opp, eller bare åpner du den på PC med nettleseren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Det funker ikke. Har du lastet den opp, eller bare åpner du den på PC med nettleseren din? Snakker du om Facebook-siden eller .no siden? .no siden er ikke opp og går enda, den jobber jeg med for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Aha. Da var det ikke så rart Trodde du hadde kodet hjemmeside på PCen og glemt å laste den opp. Hehehe. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 OK GUTTER!! Show me some luuuve, nye Facebook-siden min :) https://www.facebook.com/bilentusiast Skal oppdatere daglig med fete bilder, videoer og interessante nyhetsartikler, dette kommer til å bli awesome - lover med kryss på hjertet osv. Skal du selv produsere bilder/videoer og nyhetsartikler eller blir det ureglementert klipp & lim som med de fleste andre håpefulle på nettet? Jeg har sansen for din entusiasme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Dina Star. Myklebusthaug som eiger den Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Er du ombord nå? lå ikke Dyna Star til kai ved Florø fjordbase tidligere i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Er du ombord nå? lå ikke Dyna Star til kai ved Florø fjordbase tidligere i dag? Jo, har Florø som base. Kommer vell inn imåro eller mandag igjen Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Dæven, dør 99% av alle 18-åringer som kjøper BMW eller? Kommer jo til å koste minst 8.000,- for å ha en grei bil stående klar i et år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Dæven, dør 99% av alle 18-åringer som kjøper BMW eller? Kommer jo til å koste minst 8.000,- for å ha en grei bil stående klar i et år.. Hvor gammel er du og hvor mye bonus har du? Forsikringsprisene var ganske stygge i begynnelsen. Jeg begynte med å betale rundt 15000 kr. for kun ansvarsforsikring for en råtten diesel-Mercedes, nå, etter ca. 10 år med bil, er jeg nede i 4800 kr. i året fullkasko på E30en min. Det vil bare gå nedover i pris Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Store E90'n min Noen bilder fra da jeg kjørte hjem fra mine foreldre etter julefeiringen i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg