Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha tro meg...jeg har solgt MYE biler.... mye....

Jeg har solgt en del bil sjøl, å det hender nå av og til at folk ikke pruter.

Skrevet

Nei alle pruter ikke :)

Jo er meget lei av regn, hadde snø i 1 kveld her før det regnet bort dagen etter ...

Trodde man var vant til regn på Vestlandet jeg :P

Skrevet

Jeg gleder meg ihjel til jeg kommer hjem fra jobb på onsdag så jeg kan kose litt med kjerringa så vaske bilen :D Håper på snø, mye snø i denne friperioden!!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Ikke fått vasket bilen ordentlig heller...Så nå har jeg en grå e klasse... :P

Bimmeren min står inne så den er ren og pen. Kia`en blir vasket 2 ganger i uka av dei som driver med klargjøring :P

Hvit bil er håplaust i dette været.

Skrevet

Trodde man var vant til regn på Vestlandet jeg :P

Joda, kommer ikke som et sjokk at det regner. Men vi pleier nå ofte å ha 2-3 uker med snø.

Skrevet

Såklart det er folk som ikke pruter, selv om prisen er høy. Dem vet ikke bedre/tørr ikke. mange som har angst mot pruting og syns det er vanskelig. konfliktsky :)

Kjøper bilen din om halvt år fredrik :)

Skrevet

alle pruter.... men nok om det :)

Bare jeg som er lei av regn og mørke høstdager i januar? Kan fint snø en del så det blir litt lysere ute...

Kjenner jeg er litt både og. Siden jeg kjører bakveien mellom Lillestrøm og Ytre Enebakk hver dag, så er det 8 mil med drittvei jeg helst kjører på bar asfalt. Samtidig er verden et triveligere og morsommere sted når det er snø. Spesielt for småen sin del, det er ganske dritt å ikke få lekt i snøen enda :(

Er liksom ikke helt det samme å spille fotball i kjeledress og vintersko.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...