torbfer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 haha tro meg...jeg har solgt MYE biler.... mye.... Jeg har solgt en del bil sjøl, å det hender nå av og til at folk ikke pruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 alle pruter.... men nok om det Bare jeg som er lei av regn og mørke høstdager i januar? Kan fint snø en del så det blir litt lysere ute... Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Nei alle pruter ikke Jo er meget lei av regn, hadde snø i 1 kveld her før det regnet bort dagen etter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Ikke fått vasket bilen ordentlig heller...Så nå har jeg en grå e klasse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Nei alle pruter ikke Jo er meget lei av regn, hadde snø i 1 kveld her før det regnet bort dagen etter ... Trodde man var vant til regn på Vestlandet jeg torbfer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Jeg gleder meg ihjel til jeg kommer hjem fra jobb på onsdag så jeg kan kose litt med kjerringa så vaske bilen Håper på snø, mye snø i denne friperioden!! Sent from my iPad using Tapatalk HD e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Ikke fått vasket bilen ordentlig heller...Så nå har jeg en grå e klasse... Bimmeren min står inne så den er ren og pen. Kia`en blir vasket 2 ganger i uka av dei som driver med klargjøring Hvit bil er håplaust i dette været. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Trodde man var vant til regn på Vestlandet jeg Joda, kommer ikke som et sjokk at det regner. Men vi pleier nå ofte å ha 2-3 uker med snø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Hvordan går det med salget da Fredrik ? Burde nå vert mulig å solgt bilen for den prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Da har du ikke priset dem høyt nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Såklart det er folk som ikke pruter, selv om prisen er høy. Dem vet ikke bedre/tørr ikke. mange som har angst mot pruting og syns det er vanskelig. konfliktsky Kjøper bilen din om halvt år fredrik Diiesel og torbfer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 blir kaldt her nede denna uka, å litt snø.. håper det kommer MASSE snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Er ikke snø her i østfold :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 alle pruter.... men nok om det Bare jeg som er lei av regn og mørke høstdager i januar? Kan fint snø en del så det blir litt lysere ute... Kjenner jeg er litt både og. Siden jeg kjører bakveien mellom Lillestrøm og Ytre Enebakk hver dag, så er det 8 mil med drittvei jeg helst kjører på bar asfalt. Samtidig er verden et triveligere og morsommere sted når det er snø. Spesielt for småen sin del, det er ganske dritt å ikke få lekt i snøen enda Er liksom ikke helt det samme å spille fotball i kjeledress og vintersko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Er ikke snø her i østfold :( :( Ikke i Vestfold heller, kun våt nedbør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg