Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Aner ikke om de er medlemmer her, men eier av E36 er i alle fall fra Sunnmøre etter det jeg vet.

Tja, om det er veistandard eller litt for kraftig oppbremsing kombinert med en bilist som ikke følger helt med baki der vet jeg ikke. Det er jo tross alt veiarbeid på strekket og det er nok derfor bilen har bremsa opp. Det er nok ikke en høle grunnet dårlig vedlikehold.

Nå kjørte jeg ikke selv, men en kollega ringte like etter smellen og sa det var et "belte" over hele veibanen med noe grus grunnet tidligere arbeid i veibanen. Framste bilen skal ha bremset litt brått opp og den bak klarte akkurat å unngå smellen. Men den tredje bilen dunka rett inn i den andre og dro med seg bilen som i utgangspunktet bremsa opp først. Utover det vet jeg ikke og som sagt har jeg ikke vært der å sett dette med egne øyne, men det er altså flere enn 3 biler innvolvert? E36, F10 og mulig en E28 er det jeg har blitt fortalt.
Godt det ikke gikk værre med de involverte ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det...fikk flere snaps fra hendelsen..par E30er som ble smadra...

Ingen e30 med i noe ulykke.

 

Er det noen her som har den F10en? Skikkelig leit når slikt skjer, men godt det ikke ble noen alvorlige skader :)

Nok en ulykke forårsaket pga elendig veistandard...

Han som eige F10 er ikkje her nei.

 

 

 

Hva skjedde?

 

 

F10 stoppa opp og touringen klarte fint å stoppe. men e36 kom som et tåg og small rett i e34 540 touringen.

 

e34 blei då skubba inn i F10en.

 

 

e34 og e36 var ikkje mulig å kjøre lenger.

 

F10 var med på resten av turen. men blir rett på verksted på mandag.

 

Eg var selv bil nr 2 etter e36en, ting skjedde veldig fort.

 

 

post-61856-0-20828700-1401467890_thumb.j

post-61856-0-17198700-1401467894_thumb.j

post-61856-0-45976400-1401467895_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg Fredrik. Det aller viktigste her er at det gikk tilsynelatende bra med alle involverte, bilene er ikke noe å tenke på. Jeg så de to som satt i E36'n for en liten stund siden, og de så ut til å ha det bra. Biler kan alltid erstattes. Jeg var der og er også avbildet. Jeg og en til fra bimmers lå først i kolonnen i hans bil og så det hele i speilet. Vil applaudere alle som var med på det hele. Det ble handlet helt etter boka. De involverte ble tatt hånd om, veibanen ble ryddet, trafikken ble dirigert forbi og vi ble til ambulanse ankom stedet. Samholdet i miljøet viser seg å være sterkt!

Resten av bilturen ble gjennomført uten problem, og det ble litt av en tur. Trollstigen er en opplevelse når i overkant av 50 bayere kommer på rekke og rad oppover.

Har tatt x. antall bilder og mer skal det bli i løpet av helgen.. skal bli "morro" å gå gjennom alle... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye prat om IP og jeg sitter og multiboxer et busslass av kontoer, skjønner ikke helt det? Jeg har ingen tilknytning på tvers av kontoer her inne, får da være grenser til konspirasjonsteorier. Med respekt å melde - get a life! :P

Hvis noen her inne har et problem med meg eller mine innlegg så si ifra - så skal jeg redigere bort det som ikke falt i smak. 

Når det gjelder Werthers paraleller til barnehageonkler som forsyner seg grådig nedi bleiene eller Breivik så faller vel de på sin egen urimelighet -

noe smakløst miataboy?

 

At det å diskutere Islam her inne er så fryktelig tabu synes jeg er litt komisk - tydeligvis enkelte her inne som tar seg svært nær av et kritisk blikk på mange av motsetningene mellom læresetninger og "disipler i aksjon".  Med wicky er det jo litt som å stikke en pinne inn i et lemen-hi. Jo mer man stikker jo høyere skrikes det inni der ^^ 

 

Og Fredrik 90, det at du har vært så mye på forumet at du kjenner igjen skrivemåter er ikke noe å være stolt av. Da er det på tide å la tastaturfingrene hvile litt, ta seg litt frisk luft eller varte opp madamen i sengehalmen istedenfor ;)

 

Kan derfor herved avkrefte at det er et oktogram av brukerkontoer som kryss-innlogges og der man svarer hverandre i hytt og gevær - så får håpe blodpumpene går litt roligere fremover. 

 

Håper forøvrig at man stadig kan diskutere både religion og andre ting i nyhetsbildet fremover, forutsatt at man fremlegger sine synspunkter og argumenter på en skikkelig måte.  Synes ikke nødvendigvis det er så mye høyere innleggskvalitet over "hehe sitter hjemme og klør meg på balla" postene som ellers florerer i off-topic...

 

Ønsker alle en god helg ;)

 

Yda6jti.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg Fredrik. Det aller viktigste her er at det gikk tilsynelatende bra med alle involverte, bilene er ikke noe å tenke på. Jeg så de to som satt i E36'n for en liten stund siden, og de så ut til å ha det bra. Biler kan alltid erstattes. Jeg var der og er også avbildet. Jeg og en til fra bimmers lå først i kolonnen i hans bil og så det hele i speilet. Vil applaudere alle som var med på det hele. Det ble handlet helt etter boka. De involverte ble tatt hånd om, veibanen ble ryddet, trafikken ble dirigert forbi og vi ble til ambulanse ankom stedet. Samholdet i miljøet viser seg å være sterkt!

Resten av bilturen ble gjennomført uten problem, og det ble litt av en tur. Trollstigen er en opplevelse når i overkant av 50 bayere kommer på rekke og rad oppover.

Har tatt x. antall bilder og mer skal det bli i løpet av helgen.. skal bli "morro" å gå gjennom alle...

Skjerpe meg? Er du dum eller? Selvsagt er det viktigste at det gikk bra med de involverte, det skrev jeg også på forrige side før flere bilder ble publisert på denne siden. Du derimot burde skjerpe deg for annenhver gang du åpner kjeften her så er det for å spy ut negativ edder og galle, at du gidder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG dum? Nå ble jeg paff her... På tide å strekke ut de sosiale antennene dine kjære Fredrik.

Får beklage at jeg ikke skriver over 20 poster for dag og henger meg på "x2'ing", men istede skriver bare når jeg føler det er nødvendig. Jeg kan for all del begynne å poste bilder av kattunger og blomster hver dag om du føler jeg blir et bedre menneske av det. Det forandrer uansett ikke på det faktum at posten din som jeg reagerte på er meget usmakelig. Ellers god kveld videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeez, ikke for å helle bensin på bålet, men hvorfor er alle her inne på full offansiv, tolker alt på værst mulig måte og tar seg nær av alle mulige (små)ting hele tia? #-o   vanlig på mp der jeg er mod, men bimmers er jo vel så ille. trodde det var litt mer voksne folk her  :-#

er ikke meninga å kritisere noen spesifikt, men håper enkelte følte seg relevant her.. trekk pusten to-tre ganger og les en eventuell post på nytt før dere svarer :P

 

edit: inb4 "så pell deg tilbake til mp da"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sier du noe, Ådne! Det verste er jo at det er gamlingene som krangler mest.. Jeg klarer ikke å fatte og forstå hvordan enkelte går gjennom livet, det må være totalt umulig å gjøre det veldig grasiøst ihvertfall.. Hvis kokepunktet er så lavt mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG dum? Nå ble jeg paff her... På tide å strekke ut de sosiale antennene dine kjære Fredrik.

Får beklage at jeg ikke skriver over 20 poster for dag og henger meg på "x2'ing", men istede skriver bare når jeg føler det er nødvendig. Jeg kan for all del begynne å poste bilder av kattunger og blomster hver dag om du føler jeg blir et bedre menneske av det. Det forandrer uansett ikke på det faktum at posten din som jeg reagerte på er meget usmakelig. Ellers god kveld videre.

Kanskje du burde begynne å poste litt mer da, slik at ikke alt oppgulpet kommer på en gang de få gangene du skriver :) Greit nok, du synes min post var usmakelig og du om det selvsagt. Jeg gjorde det klart på forrige side hva jeg syens om omstendighetene og det holder for meg, det at det var synd med E34en var en tilleggskommentar til det. Men vi får sette strek her, ha en god kveld videre du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda godt ting er som før, da angrer jeg ikke på at jeg sletta prosjekttrådene mine læll. Hvis noen vil meg noe er jeg på kvinneguiden.no, less bitching there  \:D/

 

Dette har jeg ikke fått med meg (jeg pleier å ignorere tråden under visse "debatter"), og synes igrunn dette var ganske trist lesing, selv om jeg forstår deg veldig godt.

 

Trådene dine vil bli savnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...