Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wicky… 10k euro i innkjøp, alternativ beregning .nypris 1.62 millioner bruktpris 397.000 for en 07 modell rødboka. kjørelengde 123.000 average.

Må fremdeles ut med "vanlig" importpris først på rundt 500k....

Skrevet

Må fremdeles ut med "vanlig" importpris først på rundt 500k....

Ja det er riktig, men du kan vel få et bilfirma med tollkreditt til å ta inn for deg...

Skrevet

sant nok.. Men vil igrunn ned til tyskland og hente bil selv for å få opplevelsen... og å vite hva jeg kjøper...Men ser kanskje ut til at det må bli via ett firma likevel...

Skrevet

23 varmegrader nå... stadig litt sommer selv om vi snart er i september måned... :)

Er nydelig sensommer vær her også. Begge bilene er nyvasket og jeg er fornøyd :)

Skrevet

Det er det kuleste ja, men jeg har ikke 300-400.000 til avgifter på bok :P

Ikke jeg heller :P derfor blir det enten en 3200GT eller en Quattroporte via ett firma... 

Da ble det ny bil, endelig.. :) Drar å henter en pen sort 740ia E38 til helgen. Blir kjekt med skikkelig Mafia-vogn :cool:

Da kan jeg låne den mens du fremdeles er uten lappen?

23 varmegrader nå... stadig litt sommer selv om vi snart er i september måned... :)

En grunn til at jeg ikke liker danmark... :P

Skrevet

Da ble det ny bil, endelig.. :) Drar å henter en pen sort 740ia E38 til helgen. Blir kjekt med skikkelig Mafia-vogn :cool:

Høres flott ut. No bilder eller info på vidunderet?

Skrevet

Fått så mange henvendelser på Golfen, helt sjuk respons på en kjedelig bil. Nesten alle er "gir 10000 kontant ok" e-poster da :P Fortsatt mange som tror at de kjøper helt ny bil i den laveste prisklassen for en 16 år gammel Golf haha :P Hater bruktbil salg, meeeh.

Skrevet

Ikke jeg heller :P derfor blir det enten en 3200GT eller en Quattroporte via ett firma... 

Da kan jeg låne den mens du fremdeles er uten lappen?

En grunn til at jeg ikke liker danmark... :P

Hahha nei da har jeg plutselig 4 våpen i bilen samt nye chrome-felger :(

Høres flott ut. No bilder eller info på vidunderet?

Kommer info så snart jeg har hentet den.. :)

Allerede begynt dele-sanking :lol:

Noe artig ekstrautstyr som er verdt å montere? Denne er ikke akkurat den best utstyrte dessverre..

Skrevet

Ser sånn ut ja :P Men frist for kontroll eller 31.11. da.

Joa, men den er ikke begjært avregistrert grunnet manglende EU kontroll før 31 januar 2015....

Hahha nei da har jeg plutselig 4 våpen i bilen samt nye chrome-felger :(

Er ikke stolt av kromfelgene jeg hadde på min e32 as.... :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...