Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt tips, få på noen ordentlig originalfelger, originale lys og originalt understell. Kun spesielt interesserte som synes den bilen der er interessant(som synes senk er ok og at en ferdigsenka vogn er en bonus)! Merkelig nok så skal veldig mange ha originalbiler for så å senke de rett etterpå :P

Jeg er en av dem, men jeg monterer ikke senkesett :)

Skrevet

Regna nesten med at svar som dette skulle komme, men jeg har lyst å selge den som den er nå. Hvis det viser seg å være helt umulig, så blir det nok å gjøre som du foreslår, men da skal den ha lagt ute for salg en goood stund.

Skrevet

selger bestemmer prisen. Så enkelt er det. jeg pruter på ALT...skambyr på ALT. Men hey...er SELGER som bestemmer hva han skal selge for...

Så jeg har rett. SELGER BESTEMMER PRISEN. De gangene jeg har solgt noe så bestemmer jeg hva jeg vil selge for.... om jeg legger ut for 25 og vet jeg kan selge for 18 så er det jeg som bestemmer dette...uavhengig av hva en kjøper sier og mener bilen er verdt. Veldig ofte fått skambud på 50% av salgsprisen...Da velger jeg ikke å svare :)

Har selv aldri hvert noe flink til å prute noe særlig på bilkjøp. Når du kommer med skambud på en bil, er du da face to face, sms eller Mail? Hvis en av de to siste, har du da hvert å sett på bilen først?

Skrevet

Hva mener dere om annonse/pris? 330i er ikke akkurat den mest lettsolgte bilen nå om dagen :P Har vært noen henvendelser, men ikke så voldsomt mye. Er prisen høy? Litt vanskelig å sette en pris på denne bilen siden det er utrolig få 330i til salgs på det norske markedet...

http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=51444424

Må bare være tolmodig! Det kommer alltid en kjøper så lenge du har roen sjøl! Men 330 bensin med 150k på telleren er nok ikkje det letteste å selge idag.

Skrevet

Det er jo en fin ungdomsbil, men så er det ikke alle ungdommer med 250k til å handle med. Skulle gjerne hatt den jeg, men med over 30k i forsikring og i utgangspunktet dyr bil som sikkert er dyr å holde vedlike så er det nok bedre med noe som er mer egnet for min økonomi.

Skrevet

Også ble det Olsenbanden på Youtube... Dette er nok muligens den beste biljakten, Trond Schea kjører VIRKELIG hardt her!

"The car chase" fra filmen Norske Byggeklosser anno 1971 med bl.a Rolf Wesenlund, Bjørn Sand, Arve Opsahl, Aud Schønemann. Såvidt jeg vet er det Trond Schea som står bak kjøringen i denne filmen også. Disse gamle norske filmene er helt geniale (selv om Olsenbanden egentlig er dansk)... :)

Skrevet

Har selv aldri hvert noe flink til å prute noe særlig på bilkjøp. Når du kommer med skambud på en bil, er du da face to face, sms eller Mail? Hvis en av de to siste, har du da hvert å sett på bilen først?

Jeg byr på billige biler usett så lenge jeg vet jeg kan tjene litt på dem ved rask videresalg. Gidder ikke å kaste bort min og selgers tid på å dra og se på en bil og deretter by mye lavere enn det den er annonsert for... Bedre å sende sms og spørre om selger er villig til å selge for en sum...Om han ikke er interessert så sier jeg bare takk for tilbakemeldingen og lykke til med salget :)

Skrevet

Jeg gjør akkurat det samme..

Ser på biler på Finn jeg kunne tenkt meg, og om de er for dyr så spør jeg først om de er villig til å gå ned i pris. Ikke vits å stikke se på en bil om han ikke vil rikke seg på pris og jeg vet selv at jeg ikke vil ha bilen for den prisen han annonserer...

Skrevet

Så helt random test av nye Ford Fiesta ST, den har jo fått knallkritikk over alt. Så nå skal jeg avbestille 4-serien og kjøpe meg det i stedet. Haha, kødda! :P Men jo, sjekka finn.no, nå er det 11 av dem til salgs! Syns det er ganske spreke tall til å være i Norge når det gjelder nesten helt ny sportslig bil i den klassen (knøtt småbil lizzom) til 300.000 kr...

Så forresten Active 2 Tourer utenfor Bavaria i går. Det var et tragisk syn. Den har form som en lubben MPV fra VW/whatever. Dette er det kjipeste BMW har gjort på lenge. Skjønner at de vil ha penger i kassa (sier det før det kommer en gjeng med brukere med balltre og skal lære meg at en bilprodusent gjerne vil selge biler), men likevel...

Skrevet

BMW har flere kjipe modeller på samvittigheten og den mest kjipe er uten tvil E46 Compact. Jeg er heller ikke så begeistret for X6... og E65 var også langt fra en designmessig suksess. Z1 er cool, men ser merkelig ut fra enkelte vinkler og det gjør også Z8. Jeg synes 2AT plasserer seg midt på treet når det gjelder dagens designlinje. Den er klart mer attraktiv enn 1-serien og X-seriene... som heller ikke har et klassisk BMW design/layout... :)

Skrevet

Noen som har vært borti at Google Chrome nettleseren min har begynt å søke med Yahoo i adressefeltet?

Innstillingene tilsier google, men det er ikke det som skjer...

Skrevet

Dårlig drag i rekke 6 turbo diesel. Kan turboen være problemet?

Hører turboen plystrer. Pører også litt poff om man slipper gassen når jeg drar på.

Klarer ikke å få så alt for høy fart. den gir seg etterhvært. går noe bedre i nedoverbakker.

I oppoverbakker merker man også at bilen mister farten.

Ikke noe problem ved vanlig kjøring egentlig. Merker bare dårlig drag, dårlig toppfart og mister fart opp bakker.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...